MINE TOPP…

Hei folkens!

Jeg har vært sengeliggende fra i går til i dag og har egentlig ikke hatt noe energi til å blogge så mye. Jeg fant derfor frem et av mine nødinnlegg som jeg hadde liggende i arkivet. Spesielt nå som jeg ikke er så bra, er det ikke så mye annet å gjøre en å ligge på sofaen, drikke masse vann/te og se på en eller annen serie! For litt siden skrev jeg ned mine topp serier og tenkte derfor å dele de med dere! Så får dere eventuelt sjekket dem ut og se om det er noe for dere. Hihi! Rekkefølgen er helt tilfeldig btw:-)

1. FRIENDS!

Helt fantastisk serie! Har sett de 10 sesongene, hele 2 ganger og det blir nok en gang til for å si et sånn! Utrolig morsom og koselig serie som fyller meg med latter og noen ganger tårer. 10/10 poeng! Alle karakterene i serien har hver sin sterke og unike personlighet og skuespillerne har vært helt fantastiske når det kommer til å gjenskape de. 

2. LIE TO ME

Jeg elsker krim og det får du virkelig i denne serien. Hovedpersonen har studert ansiktsutrykk og kroppsspråk i 20 år og har blitt ekspert. Han løser flere seriøse forbrytelser ved å lese personer. Han ser når du lyver, når du er nervøs, glad, sin, sur osv! Sykt spennende og samtidig veldig morsom! I seiren blir det tatt opp en ny sak for hver episode, så du blir aldri lei. 

3. HOW I MET YOUR MOTHER

Litt samme type serie som FRIENDS! Vi følger en vennegjeng gjennom delers ups and downs! Liker denne veldig godt også! 

4. CASTLE 

Begynte å se på denne serien for litt siden. Thomas viste meg en episode og nå er jeg heeelt obssesed. Litt samme som LIE TO ME haha! Det er en ny sak i hver episode og det er en god blanding av krim og humor. Tror den kan være litt skummel for enkelte, så denne er enten noe helt for deg eller noe du aldri ville sett på. 

 

Har sett og begynt på mange andre serier før, men de ble litt kjedelige etterhvert spør du meg.

Har du noen bra serietips?

Klem Jennie

 

6 kommentarer
    1. “Lie to me” høres SÅ spennende ut!! Må definitivt sjekke det ut.
      God bedring skjønneste Jennie<3

    2. Hei<3
      Jeg elsker Gossip girl, gilmore girls og riverdale😻 må sjekke ut friends ettersom jeg har sagt til meg selv at jeg sikkert skal ha begynt på den for minst to uker siden nå, haha<3

    3. Andbefaler deg veldig The Vampire Diaries og Pretty Little Liars! Du kommer til å elske de! De er så sinnsykt bra begge to!

    4. Litt sent å kommentere nå, but Why not.
      Elsker Friends har sett alle 10 sesongene hverfall 5 ganger😂
      Her er noen jeg syntes du burde prøve ut:
      1. Riverdale
      2. Stranger things
      3. Star

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg