Naken er favoritt

Hei folkens! Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Endelig er nok en skoledag over og vi nærmer oss helg! Som sagt har jeg litt å gjøre denne uka, men foreløpig går alt veldig fint og det ser ut som at jeg får gjort alt jeg skal! De siste dagene har jeg hatt musikk i bakgrunnen når jeg har jobbet med alt fra skolearbeid til video og jeg har blitt helt hekta på fire sanger! Jeg tenkte å dele de med dere, så får dere sjekke dem ut om dere vil.  

Noen ting høres bare bedre ut på engelsk, slik som enkelte sangtitler og ting i sanger. Favoritten av disse fire er helt klart NAKEN (Naked) He he

1. “Heaven” av Julia Michaels 

2. “Dive With Me” av LVNDSCAPE

3. “Home” med Machine Gun Kelly, X Ambassadors & Bebe Rexha)

4. “Naked” av James Arthur 

 

Har du noen sanger du bare digger for tiden? Hvilke da?

Klem Jennie

 

8 kommentarer
    1. Siden du liker spnn type musikk tror jeg du hadde likt “black And blue” og “Ending”!! Mine to faves❤️😚

    2. Hei Jennie Sofie❤jeg er din største fan og jeg elsker stilen din. Håper vi kan møtes en gang❤hilsen din #1 fan❤❤🍌

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg