ANTREKK + RABATT KODE TIL DERE!!!

//annonselinker

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en superduper dag! Jeg har bare vært på skolen i dag og siden jeg kom hjem har jeg jobbet med skolearbeid. Det blir en hektisk uke, men slik er det jo bare noen ganger. Det vil alltid komme en uke eller periode det er litt hektisk og det må man bare tåle tenker nå jeg. Slik som jeg sa i går filmet jeg to videoer. I går delte jeg den ene og i dag tenkte jeg å dele med dere hva den andre er! Nemlig en…Junkyard haul! Det er faktisk ganske lenge siden jeg lagde min forrige haul, men det har hatt litt å gjøre med at mye har skjedd og været har ikke vært helt på topp. Veldig mye vind og kaldt. Denne helgen var det derimot veldig fint, så jeg beit tenna sammen og filmet ute haha! Gleder meg masse til å redigere den og dele den med dere! Mamsen tok noen bilder ute av meg i samme slengen i et av antrekkene! Bildene ble ganske kule så jeg deler noen få her i dag!

Genseren finner du //HER. Digga virkelig denne, spesielt kombinert med den høye bukse. 

Buksa finner du //HER. Det er en helt vanlig høytlivsbukse fra Dr.Demin, men den er en life saver haha! Elsker virkelig denne buksa og det er nok grunnen til at jeg bestiller en nesten hver gang jeg plukker ut noen produkter på junkyard. Kan aldri få nok av svarte busker;-)

 

Jeg har også en rabattkode til dere som ønsker det på Junkyard!!! Ved å bruke koden “JENNIES15” på kjøp over 500kr får du 15% rabatt! ( Dette gjelder ikke salgsprodukter, deal eller kampanje) Koden varer til og med 18. Mars, så dere har den i ca 2 uker og kan bruke den som dere vil<3

Klem Jennie

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg