VI TESTER GODTERIIIII!

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en superfin dag! Jeg har faktisk vært ganske effektiv og brukt tiden på å filme enda flere videoer til dere pluss at jeg har jobbet mye med skolearbeid, noe jeg skal fortsette med etter jeg har blogget for dere! Flere har etterspurt en video med min kjære lillebror Mathias, så jeg filmet med han i dag. Han har faktisk vært sykt gira på å lage en video med meg i det siste, så han ble veldig glad da jeg spurte. Jeg måtte komme på en video å filme med han som både skal være gøyal for dere å se på, men samtidig morsom for han å filme. Da jeg var ute i går og “shoppa” med mamma kjøpte jeg derfor inn masse godteri vi aldri har smakt før for å lage en “tester forskjellig godteri video”! Dere skulle sett gleden i øynene hans da jeg sa hvordan video vi skulle filme haha! Han ville gjøre det rett etter frokost i dag tidlig så det endte med det! 

Her en noen knips fra videoen som jeg syntes var veldig morsomme! Vi tester mer en de fire tingene dere ser her altså. Tror det ble 10 ting til sammen!

Gleder du deg til videoen?

Klem Jennie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg