TALENTFULL OG VAKKER

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg var i bursdag med Thomas i går og koste meg masse! I dag dro jeg hjem fra han og tok så en tur med mamma til  et av senterne ikke så alt for lang vekk fra der vi bor! På radioen i bilen går Sigrid på repeat! Hun er sikkelig talentfull og jeg liker flere av sangene hennes. Ikke bare talentfull men også veldig naturlig vakker og søt. Flere av sangene hennes har gått viralt og hennes nyeste hit ” Stangers” bare digger jeg! Dagens innlegg blir derfor en liten shoutout til Sigrid rett og slett fordi jeg liker hun skikkelig godt. Følg henne gjerne på insta som @thisissigrid <3<3 Jeg gikk crazy på youtube og så på alt mulig av henne hihi! Masse fine covers har hun også! 

I morgen skal jeg filme en morsom video med lillebror! Stay tuned:-)

Hvordan video tror du at vi skal filme? 

Klem Jennie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg