SE MEG I KVELD PÅ STIAN BLIPP SHOW!?

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en finfin dag! Jeg koste meg masse på i går på Stian Blipp Show, som noen av dere kanskje fikk med dere på snap og instastory! Jeg har aldri vært på et talkshow før, så det var veldig gøy. Jeg var ikke gjest men var så heldig å få billetter til å sitte i publikum. Stian er jo også en del av Anti slik som meg. I går var det også premiere og før showet startet spiste jeg middag med flere fra Anti-gjengen, noen profiler de har og Thomas fikk også bli med. En deilig middag hadde vi på Peppes og vi satt der lenge og snakket og lo. Vi tuslet så til studio som var like ved og stelte oss i kø for å komme inn. Showet var helt syyykt bra og ufattelig morsomt. Kult husband, kule gjester og ikke minst så er jo Stain helt rååå! Han var virkelig flink. 

SHOWET HAR PREMIERE PÅ TV I DAG KLOKKEN 21.40! KANSKJE DU SER MEG BLANT PUBLIKUM HAHA!

Etter show fikk jeg hilst på Stian. Ga han en god klem og sa hvor flink jeg syns han var. Thomas og jeg dro så hjem til han og der sov jeg over til i dag. Det betydde da at jeg måtte opp klokken 6 i dag og ta båten tilbake til Nesodden. Det gikk faktisk veldig fint å stå opp og jeg kom meg til skolen i tiden. Men fyyy så kaldt det er ut. Thomas lot meg låne en varm genser under jakka mi, fordi jeg var så dum å velge stil ovenfor varme i gårkveld hihi.

Pakket meg godt inn!

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with b1 preset

Etter skolen redigerte jeg en Q&A og nå drar jeg straks av gårde på trening!

Klem Jennie

6 kommentarer

Siste innlegg