M&M, GAVE, KONSERT…

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Familien og jeg har hatt en avslappede dag så langt med fetteren og kusinen min på besøk. Vi var alle sammen på konserten til Marcus og Martinus i går og koste oss masse! Thomas var også med. Jeg fikk møtt gutta før konserten og gitt dem en liten bursdagsgave og klem før de inntok spektrum. Med hjelp fra mamma lagde jeg en gave kvelden før og jeg må si at jeg er ganske stolt. De digget i hvert fall gaven og det gjorde meg skikkelig glad. Etter en liten prat og klem måtte de dra og det måtte jeg også! Jeg møtte familien og Thomas i byen og vi dro til spektrum alle sammen! 

Slenger med masse knips fra i går da jeg møtte Marcus og Martinus<3

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with b1 preset

GAAAVEN!!

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with b1 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Jeg tror alle sammen koste seg masse på konserten. Morsomt å se de danse mye, de gjorde ikke det på konserten deres i fjor. Vi tuslet så til båten og hadde en liten kveldspizza før vi la oss til å sove!

Klem Jennie

8 kommentarer
    1. that present is so nice. i have seen that kinda things kinda often and that looks so cool! it was so nice to read this<3

    2. That candy gift was a smart idea : both cute and yummy ! ^^ I’m getting better by the day in Norwegian and was able to understand most of your blog entry. I think I’m gonna come back here more often ’cause I like your content and it’s a good training for me.
      PS : You look stunning as always

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg