HVOR HAR JEG VÆRT?

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Som flere av dere fikk med dere dro jeg til Larvik i går på en spatur med Thomas. Jeg ga det til han i julegave og det passet perfekt å dra nå! Jeg elsker å reise med Thomas og dra på småturer. Dette var vel første gangen vi har gjort det helt alene. Vi drar ellers mye med familie og venner som også er superkoselig. Men også kos med en skikkelig kjærestetur. Det var ikke lov med mobil inne på spaet så det blir derfor ingen bilder derfra. Det var egentlig ganske avslappende å ikke ha mobilen i noen timer, bare kose seg. Det var alt mulig rart der. Det var vanlig basseng, boblebad, jacuzzi, badestue, noe som het sauna og masse mer. Det var syyykt digg. Etter noen timer på spa slappet vi av litt før vi dro ut og spiste. Vi hadde så en rolig filmkveld før vi la os til å sove. I dag våknet vi, spiste frokost og satte oss på toget på vei hjem til Oslo igjen. Jeg var litt i byen med Thomas før jeg tok båten hjem. Nå skal jeg planlegge dagen i morgen og se hva jeg skal gjøre på dagen. Kvelden er booket til Marcus og Martinus konsert og jeg gleder meg masse!!

Processed with VSCO with a5 preset

Klem Jennie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg