Vanskelig å tilpasse alle, men…

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en superfin dag! Dagen min har vært ganske avslappende. Jeg våknet vel rundt 9.30 og hadde en veldig rolig morgen med mine fine søsken. Vi spiste frokost og så på film i sammen. Jeg valgte deretter å filme to videoer på engelsk. Jeg har fått mange spørsmål i det siste om akkurat det, så jeg bestemte meg for å snakke engelsk. Kanskje jeg lager undertekst på norsk for dere som har spurt om det, men vi får se. Jeg forstår at flere av mine yngre, norske lesere ønsker video på norsk,  samtidig som at jeg forstår at mine følgere som ikke forstår norsk vil ha engelske videoer. Det er ikke bare bare å tilpasse alle, men jeg gjør mitt beste<3 Videoene kommer nok ikke før neste uke med tanke på at resten av ferien min er ganske fullbooka og jeg har en del planer. I kveld skal jeg på kino med en venninne, i morgen tidlig reiser jeg på spatur med Thomas og kommer hjem torsdag, fredag er det M&M konsert og jeg får overnattingsbesøk av kusine og fetter. Jeg er glad det skjer litt i ferien og at jeg får gjort ting jeg ellers ikke får med tanke på at jeg går på skole. 

Her er noen små knips fra videoene. Denne gangen filmet jeg en “Q&A” og en “Whats in my purse” video:-)

Hvordan video ønsker du at jeg skal lage?

Klem Jennie

10 kommentarer
    1. Du er så flotttt! Liker videoee dine veldig godt, kanskje en video fra en tur du reiser på – ferie, roadtrip et eller annet eller en video som følger din typiske hverdag kanskje?

    2. Flere vlogger! Eller at du skriver en liste med gjøremålene dine for sommeren, og så deler den med oss (men det med listen passer kanskje bedre litt nærmere sommeren)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg