HER ER SVARENE MINE // HERE ARE MY ANSWERS

1. Hva gjør du med håret ditt for å få det så fint? Er det naturlig? // What do you do with your hair to make ut so pretty? Is it natural?

Jepp, håret mitt er naturlig. Altså jeg gjør ikke så veldig mye spesielt. Jeg bruker en shampoo og balsam jeg har fått anbefalt av frisøren min og det fungerer veldig bra for meg. I tillegg bruker jeg litt moroccanoil i håret mitt etter jeg har dusja før jeg grer det ut.

Yes, my hair is natural. I actually don´t do anything special. I use a shampoo and conditioner my hairdresser recomended for me. Other than that i use a little bit of moroccanoil in my toweldried hair. 

Kan du fortelle hvordan Thomas og du ble kjent/sammen og når dere ble sammen? // Can you tell us how Thomas and you became a couple and when you did?

Ja, jeg får vel gjøre det hihi. Jeg visste hvem Thomas var en god stund før vi ble kjent fordi vi begge alltid har vært ganske offentlige. For noen år siden begynte vi å se hverandre på eventer og vi endte med å adde hverandre på snap. Vi bestemte oss så for å møtes og det utviklet seg. Jeg hold på/datet Thomas noen måneder før vi faktisk ble sammen. Vi bestemte oss sammen den 21.april i fjor for at vi var kjærester, superkoselig. Vi har nå vært sammen i snart 10 måneder<3

I guess so haha! I knew who Thomas was before we got to know each other, because we both are quite public people. We met at a few events a couple of years ago and we added each other on snap. We decided to met/go on a date i the beginning of last year. We became a couple a few months later on the 21. of April. We have been together for almost 10 mounts and i really, really enjoy it! 

 Er du høyere eller lavere enn Marcus og Martinus? // Are you smaller or taller than Marcus and Martinus?

Liker at dette spørsmålet ble stilt av gutta selv. Skal jeg være helt ærlig så er jeg høyere enn dem. Vi har lurt dere hele tiden. Hver gang vi har tatt et bilde har jeg måttet bøye meg ned eller de har stått på hver sin krakk. Det er en grunn til at bildet under ikke viser beina våre vettu Haha!

I like that the boys asked this question themselves. I have decided to be honest. Yes, I am taller than them. Every time we take a picture I have to bend down or they have to stad on a chair. That is for example why the picture underneath is cropped haha!

( It was a joke) 

Hva er favorittfargen din? // What is your favorite color? 

Favorittfargen min er fremdeles blå, men jeg liker veldig godt gul og rød også!

My favorite color is still blue, but I also like yellow and red a lot. 

Hvor høy er du? // How tall are you?

Jeg er 165 cm. 

I´m 1,65 m.

Hvor gammel er moren og faren din? // How old is your mom and dad?

Moren min er 37 og faren min er 38 år gammel.

My mom is 37 and my dad is 38. 

Beskriv deg selv med 3 ord // Describe youself with 3 words

Godhjertet, morsom og ærlig. 

Good hearted, funny and honest. 

Hvordan sminker du deg? // How do you do your makeup? 

Jeg har lagt ut en video på youtubekanalen min av hvordan jeg sminker meg til hverdags.

I have posted a video on my youtube channel on how I do my everyday makeup. I know it is in norwegian but you are still able to see how I do it. I promise to make more looks for you in english in the future. 

Klikk HER for å se den // Click HERE to watch it

Hvordan ble du valgt til Elektrisk musikkvideoen? Gikk du på audition? // How did you get picked for the “Elektrisk” music video? Did you go to an audition?

Jeg ble faktisk spurt om å være med. Vi har som sagt kjent hverandre i flere år og de ville gjøre videoen med noen de kjente.

 I actually got asked. As I have said before we have known each other for some years and they wanted to do the video with someone they knew. I am very thankful and grateful that they asked. 

Processed with VSCOcam with f2 preset

 

Favorittfilm? // Favorite movie?

Det er faktisk veldig vanskelig. Jeg kan umulig velge en favorittfilm, men skal jeg komme med et filmtips jeg tror få av dere har sett så er det ” Ghost”. Lurt å sjekke trailer fordi tittelen kan misforstås. Den er litt gammel, men likte sjarmen og humoren i den.

That is actually a really hard question. It is impossible to choose one favorite but I do have a great recommendation. I don´t think that many of you have seen it. It is called ” Ghost” and is a bit old but really good. You should check out the trailer, because the title is a bit misleading. 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg