HEEELT SYKT…VIRKELIG!

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en finfin dag! Jeg passer lillebroen min med søstra mi i dag og vi har så langt kost oss masse. Vi har stått på skøyter, perlet, sett på film og nå ville lillegutt stå på snowboard. Snart kommer Thomas og da skal vi lage burgere til middag med pommes frites og sweet potato fries. Det er lov å kose seg litt vettu. Så skal vi se på programmet ” Alle mot 1″ og spise litt lørdagsgodt! Blir superkoselig! 

I går skjedde det forresten noe helt sykt og det mener jeg virkelig! Jeg syns i hvert fall at det er helt sykt og det er jeg sikker på at dere også gjør dersom dere faktisk prøver å sette dere i min posisjon! Musikkvideoen til “Elektrisk” er sett over 100 millioner ganger!!!! 100 000 000! Den ble spilt inn sommeren 2015, jeg var altså 14 år gammel. Nå er 17 år gammel, men det føles som om vi spilte den inn i går! Husker det såååå godt! Trykk //HER om du vil se videoen nok en gang. 

Nå skal jeg nyte resten av kvelden med gjengen min! Her er noen bilder lillesøster tok av meg i dag tidlig<3

Buksa er fra Monki til dere som spør<3

Processed with VSCO with b1 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with b1 preset

Hva skal du i kveld?

Klem Jennie

11 kommentarer

Siste innlegg