NYTT FAMILIEMEDLEM<3

Hei folkens!

I dag kom jeg på at jeg har helt glemt å si at vi har fått oss et dyr her i huset. Mamma, lillebror og spesielt jeg har hatt lyst på hund en god stund, men det passer bare ikke akkurat nå. Når man får en valp må man jo være hjemme med den i noen uker først og det er mye arbeid med en hund. Vi har har hatt hund før, men husker ikke så mye siden jeg var så liten. 

Lillebror innså at det ikke ble hund og fant et annet dyr som det er mye lettere å håndtere, nemlig en hamster. Jeg hadde faktisk hamster selv da jeg var liten og navnet hans var Harry. Harry hamster. 

 

Processed with VSCO with b1 preset 

Mathias har sett bilder av Harry og brukte faktisk bilde av han som bakgrunn på ipaden i huset og den gamle Ipoden min. Hihi! Han er den skjønneste. Til bursdagen hans overrasket vi han derfor med et hamster. Dere skulle sett ansiktet hans, det lyste av glede. Mathias ga han navnet Koko og elsker han mer en noe at the moment. Ettersom at hamstere er nattdyr er han ikke våken på dagen. Det blir derfor mest koselig på kvelden når han våkner til live hihi. Veldig overrasket over hvor komfortabel Koko er. Når vi åpner buret og tittet ned på han, kommer han ut av huset sitt og ser på oss. Om jeg tar hånda ned i burdet hopper han oppi. Hihi! Veldig stas med hamster. 

Her er noen bilder av vårt nye familiemedlem hihi!

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

 

Har du et kjæledyr?

Klem Jennie

11 kommentarer
    1. Hei!
      Anbefaler at dere ikke bruker de lange grønne «trådene» i buret. Det kan lett knytte seg rundt føttene til den lille og stanse blodsirkulasjonen.
      Dopapir uten mønster og som ikke er farget gjør susen! Ser ikke så sykt fancy ut, men det er det beste for hamsterens helse.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg