JEG HAR GLEMT ALT

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en suuuuper dag. Endelig er det fredag og helg! Jeg skal kose meg med familien og tante og så skal jeg i en bursdagsfeiring. Etter helgen er det bare en uke igjen, så er det vinterfeire. Jeg gleder meg så sykt. Om du leste gårsdagens innlegg fikk du det kanskje med deg. Av en eller annen grunn begynte jeg å gå igjennom gamle bilder etter skolen i dag og fant flere søte bilder fra da jeg var liten.  Det er faktisk noen som har etterspurt noen bilder fra da jeg var en liten jente og da skal jeg seff vise dere noen. Jeg er så utrolig takknemlig for at foreldrene mine tok masse bilder av søstra mi og meg som små. Vi har i tillegg flere kassetter med utrolig morsomme videoer som vi ler av hver gang vi ser de.  Jeg har forandret meg veldig fra da jeg ble født til nå…sjokk ikke sant. Hah jeg er klar over at det er ganske tydelig, men syns det er kult at jeg gikk fra å ha svart hår, lys blondt og til lysbrunt som jeg vil si at jeg har nå. Selv om det er superkoselig å se tilbake på slike minner, er det litt rart å ikke huske halvparten av dem engang. Det er jo helt vanlig det vet jeg, men tenk alt vi opplever som barn og plutselig er alt glemt. Det vi vet ser vi på bilder og hjemmefilmer. Jeg lurer på hvor mye jeg vil huske fra alderen jeg er i nå når jeg er 40-50 år gammel. Hihi!

Nå skal vi spise en sen middag før vi slenger oss i sofaen og er på Norske Talenter! Gleder meg!

Håper at dere alle får en fin fredagskveld!

Klem Jennie

3 kommentarer
    1. Hø? Har du hatt svart hår? Farget du d svart eller? Sleng m noen bilder av hårfargeforandring i neste innnlegg er du snill 💜💜🤓

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg