MATHIAS MIN SØNN OG THOMAS MIN BROR?

Hei!

I dagens innlegg tenkte jeg å avklare litt ting som jeg har fått en del kommentarer på i det siste. Det er faktisk ganske morsomt, spesielt for Thomas og meg. Jeg skal komme tilbake til det, men først skal jeg skrive litt om helgen. I går feiret lillebror Mathias bursdagen sin på selve dagen. Dagen min begynte derfor klokken 07.30 med sang på senga for lillegutt og noen gaver. Det ble deretter frokost og bursdagsbarnet ønsket seg pannekaker. Vi spiste deilig melkefrie og glutenfrie pannekaker før vi fikset oss, pynta og var klare til å ta imot gjestene klokken 12. Han feiret med guttene i klassen, men i tillegg kom Thomas en tur. Jeg og han ble derfor derfor servitører, fotografer og lek-assisteneter. Både Thomas og jeg er veldig glad i barn og det var derfor ikke noe problem, det var bare gøy. En vanlig barnebursdag varer jo som regel 2 timer, men alle gjestene hadde dratt 14.30. 

Mathias koste seg med gavene sine og viste oss det han hadde fått. Thomas dro inn til byen igjen og jeg koste meg med familien helt til kvelden da lillebror skulle legge seg. Jeg dro deretter inn til Oslo for å være hos Thomas. 

Nå til det jeg skulle avklare! Jeg får stadig vekk nye følgere på instagram og her på bloggen og selvfølgelig vet ikke disse menneskene noe særlig om meg. Jeg fikk derfor en del spørsmål i går fra følgere som hadde flere spørsmål. Jeg la nemlig ut et bilde på instagram av Mathias, Thomas og meg med en gratulasjon til lillegutt. Det samme gjorde Thomas på sin profil der han refererte til Mathias som “lil bro”. Da tikket det inn litt dm´s.

“Er Mathias lillebroren til Thomas?”

“Er Thomas broren din? Er du sammen med broren din?”

Og et spørsmål fra en som tydeligvis ikke har lest under bildet hah:

“Is that your kid?”

Nope, nei, no. 

Det er svaret på alle spørsmålene hih. Mathias er ikke broren til Thomas, men de har et veldig godt forhold. Kanskje litt “broraktig” og det er derfor Thomas valgte å skrive det tenker jeg. Thomas er altså ikke broren til verken meg eller Mathias. Thomas is just my boyfriend, not boyfriend AND brother. Den siste var jo veldig morsom, til tross for at jeg skrev “Brother” under bildet mitt. Nei, Mathias er ikke barnet til Thomas og meg;-) Om han hadde vært “my kid” hadde jeg født da jeg var 9 år gammel. 

Det var dagens innlegg! Jeg håper at dere alle har hatt en fin helg!

Klem Jennie

7 kommentarer

Siste innlegg