DETTE ER JEG DÅRLIG PÅ

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fiiiin dag! Jeg dro rett fra skolen inn til byen for å shoppe med min personal manager Kirsti hihi! Jeg har nemlig sagt at jeg vil ha litt mer penklær. Altså bluser, kjoler, skjørt og litt smykker. Shoppingen gikk faktisk veldig bra og jeg fikk handlet meg litt av alt og jeg er veldig fornøyd det jeg fant. Vi holdt på i noen timer og vil si vi var ganske effektive hih. Som jeg har nevnt før er jeg veldig dårlig på å shoppe, og jeg er egentlig ikke så glad i det. Det kan selvfølgelig være gøy i hyggelig selskap, og det hadde jeg i dag. Kan ikke huske siste jeg var ute og handlet en del plagg. Det gikk heldigvis veldig bra idag med litt hjelp fra snille Kirsi som ble med meg. 

Etter en vellykket shopping kjente vi at vi trengte litt påfyll av energi! Vi stoppet derfor på Joe og spise litt<3

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with b1 preset

 

I morgen er det lillegutt sin bursdag og det blir utrolig koselig! Da har alle barna i familien hatt sin bursdag for i år:-)

Klem Jennie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg