JA, JEG HAR SLUTTA!

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Skoleuka går mot slutten og jeg jobber på full spreng med noen skoleoppgaver som skal leveres i morgen hah! Den ene er en bokanalyse på engelsk og den andre er en norskartikkel om et valgfritt tema der jeg skal reflektere de forskjellige sidene av en sak. Heldigvis fikk jeg velge saken selv, så det ble om noe jeg syns er ganske spennende.I de andre fagene er det forberedelser til kommende prøver. Jeg kjenner det blir godt med helg og jeg tenkte faktisk å filme en til video! Kanskje den blir på engelsk? Hva vil dere se?

Denne uka har jeg altså gjort mye skolearbeid og vært å trent. Jeg kom over en kommentar på bloggen her om dagen der noen spurte om jeg fremdeles går på håndball. Egentlig litt rart at jeg ikke har svart på det, med tanke på at har skjedd en stor forandring i hverdagen min. Nei, jeg går ikke lenger på håndball. Jeg sluttet litt etter sommeren og det av flere grunner. Jeg skal ikke begynne å forklare hvorfor, men slik ble det altså. Jeg meldte meg for litt siden inn på et treningsstudio i stedet og trener der flere dager i uken! Syns det er veldig gøy og koser meg masse der, både alene og med venner. I dag skal jeg faktisk trene der med noen venner og vi meldte oss på en spinningtime. Om du lurer på hva spinning er, så kan du eventuelt søke det opp på google<3<3

Noen bilder som jeg har knipset med mobilen denne uka<3<3

Jeg har altså sittet med skolearbeid siden jeg kom hjem og nå drar jeg snart på trening. Det var en liten stund jeg ikke trente å så mye og da ble jeg egentlig bare mer  slapp og sliten. Trening gir meg mye motivasjon, energi og det gjør at jeg føler meg bra! 

Hva motiverer deg?

Klem Jennie

4 kommentarer
    1. Koselige bilder 😀
      Det som motiverer meg er faktisk lister, prosjekter og også litt trening! Jeg trenger en kombinasjon av å få til ting for å holde meg motivert!

    2. Var det av personlige grunner du sluttet?
      Også en annen ting – Møter du Thomas hver dag, eller bare i helgene? Og hvis det bare er i helgene og feriene, er ikke det litt kjipt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg