JOBBEN MIN

Heisann!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag❤️ Dagen min startet med skole fra 08.00-14.10, før jeg så kjørte med mamma og pappa til byen for et lite møte. Deilig med kort dag på skolen og fint å planlegger året 2018 og hva jeg skal gjøre med tanke på «jobben min». Jeg syns det er litt rart å kalle det jobb, men det er jo det det er. Gjør det fordi jeg liker det, men har jo blitt til arbeid jeg må innvistere i. Vi er i hvert fall ferdig på møte og har nettopp spist litt mat. Vi er på vei hjem og jeg er klar til å kaste meg ut i lekser til i morgen før jeg tar kvelden! Blir deilig!

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with b1 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Det var altså dagen min! Hvordan har din dag vært?

Klem Jennie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg