IKKE VOKST SIDEN 6.KLASSE

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en finfin dag!! Gårsdagen var super og jeg koste meg masse. Vi spilte “rykte går” og hadde mimelek, vi spiste pizza og kake pluss masse godis og vi tok syyykt mange bilder. Jeg satte nemlig studiolyset mitt i stua så man kunne ta bilder i sammen i sykt bra lys! Det ble hyppig brukt for å si det sånn hah!

I dag sov jeg ganske lenge egentlig og våknet til at hele familien var på vei ut døra for å stå på skøyter! Jeg hadde jo selvfølgelig lyst å være med så jeg spiste raskt frokost, skifta og fant frem skøytene. De hadde allerede dratt, men det tok meg ikke mer enn 10 min å gå dit. Ikke veldig langt. Er veldig takknemlig for å ha skøytebane, skiløype, tuftepark og slike ting så nære. Enten går jeg på 10 min eller så tar jeg buss i 5min. Der gikk jeg med hele fammen og det var sykt gøy å se hvor flink lillebror var blitt. Bedre enn meg vil jeg si haha<3 Der gikk vi vel noen timer, møtte på litt bekjente, snakket og koste oss. Etter en stund kjente vi at det var nok og dro hjem igjen. Jeg har dusja og fikset meg litt nå og er klar til å besøk en venninne<3 Gleder meg!

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with b1 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with b1 preset

Til dere som kommer til å spørre, så har jeg ingen anelse hvor skøytene er fra. Har hatt de siden 6 klasse tror jeg og de passer fremdeles. Har ikke vokst noe særlig siden da haha!

Klem Jennie

8 kommentarer

Siste innlegg