LAG DET SELV!!!!

Hei alle sammen!
Jeg håper at dere alle har hatt en finfin lørdag! Jeg dro til byen i går og var med Thomas fra i går til i dag! Superkoselig å se han igjen! I juleferien  var vi jo sammen så og si hver dag. Fra å se hverandre hver dag til en eller to ganger i uka er litt uvant haha. Vi koste oss litt med “FRIENDS” før vi planla å bestille no mat. Vi tenkte først å kjøpe fra et sted like ved som har sykt god sushi, men de hadde stengt. Vi sjekket litt andre steder med fysøren så dyrt sushi skal være, spesielt når man er flere. Vi bestemte oss derfor for å lage det selv! Jeg har aldri lagd sushi før, så det var veldig spennende og nytt. Har sett flere gjøre det på youtube men flere har faila skikkelig. Det som var digg med å lage det selv var at vi kunne veldige alt vi skulle ha inni selv, hvor mye ris vi skulle ha osv. 

Det endte med at Thomas gjorde det meste haha! Han var så flink, så jeg tenkte det var best å la han holde på. Jeg stekte litt løk og stod der som støtte haha! 

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Til dere som kommer til å spørre og spekulere….nei det er ikke vår vin haha! 

Processed with VSCO with a5 preset

 

Vi lagde noen ruller med scampi og avokado og noen andre ruller med kylling, agurk og vårløk! 

Vi hadde laks, avokado, agurk, kylling og scampi på siden. 

Vi hadde seff soyasaus, syltet ingefær og sweet chilisaus!

Helt magisk…og det smakte ekstra godt når vi hadde lagd det selv.

Nå har jeg kommet hjem etter å ha tutlet litt i byen i dag og vært å handla inn litt bursdagen min på mandag! Jeg har fått bestemme middag og dessert som er tradisjon at vi får gjøre! Gleder meg til å bli 17<3

Liker du sushi? Hva er din favoritt?

Klem Jennie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg