JEG ANGRER IKKE, MEN SYNS DET ER LITT KLEINT…

Hei!

Jeg får spørsmål om det ikke er flaut å se tilbake på gamle videoer og blogginnlegg laget av meg. Svaret er vel både og. Ja, det kan vær litt flaut å se tilbake på en gammel video av den litt sjenert, spinkle jenta jeg var haha! Ikke helt vant foran kamera og ny på blogg. Ja, det er flere småkleine bilder av meg der ute, men om jeg angrer på å ha lagt det ut, nei det gjør jeg ikke. Jeg angrer ikke på noe jeg har lagt ut så langt i karrieren min for å si det sånn. Jeg syns det er gøy å se hvordan jeg og mine sosiale medier har forandret seg gjennom årene. Det er morsomt å se en så stor fremgang og jeg beviste meg selv som 13 åring da jeg begynte å blogge at lille meg kan nå langt. I tillegg hadde jeg det veldig gøy med det jeg gjorde. Jeg koser meg med å se på gamle bloggposter og mimrer tilbake på gode minner med familie og venner. Jeg har derfor funnet frem gamle bilder fra blogginnlegg helt tilbake til 2013. Snart 5 år! Begynte jo å blogge mai 2013…jeg var altså 12. Haha! 

 

2013

Husker at jeg på denne tiden var med i JENTER og at det var supergøy. Jeg hadde lenge drømt om å være skuespiller og endelig var det virkelig. Jeg hang mye med de andre skuespillerne på fritiden og hadde flere “sleepovers” hah! Ellers gikk jeg i 6.klasse og begynte i 7.klasse etter sommeren. Blogging var hobby og jeg gjorde det hver eneste dag. Jeg har mange fine minner med familie i syden og morsomme dager med venner. 

2014

2015

 

2016

 

2017

2017 er nå over og det føles litt rart. Det var som at jeg i går filmet med Disney i sammen med Sofia og Daniel, men det er et helt et år siden nå. I 2017 var jeg hele 4 ganger i London. To ganger i januar og en gang i juni med Disney, så var jeg jo i desember med Thomas for litt siden. Deretter var jeg med på Oslo Sommertid og var intervjuer og backstage- host vil jeg kalle det. Jeg har vært på håndballcup og i Østerrike med familien og Thomas. Jeg begynte på Vgs og fikk meg managment. De siste årene har jeg jo også lagd 3 kleskolleksjoner, vært gjest på Tv2 hele 3 ganger, shoot på Gran Canaria og i København og hatt forsiden på noen magasiner og flere saker i blader. Jeg har vært Vitamin Well og Nobe ambassadør. I tillegg har jeg vært med på Vinterlyd turné! Utrolig gøy. 

  

 

Poenget mitt med dette er vel å si at ingenting er umulig. Det er helt sykt for meg å tenke på at jeg har holdt på med dette så lenge og jeg er stolt over å ha postet innhold jeg kan stå for og ikke angrer på…selv i en ung alder. 

Hvor lenge har du fulgt bloggen min?

Klem Jennie

17 kommentarer
    1. Jeg har fulgt bloggen din i 2 år samme med Marcus og Martinus. Jeg har også likt Marcus og Martinus i 2 år. Eller det var liksom 3 år siden jeg jeg begynte å like dem da. Du skjønner vel hva jeg mener:)😊❤️

    2. i have not followed you here that long, maybe half year because when i found you for the first time (i dont even know when that was haha) i was not that good at swedish (in from finland so thats why swedish) but now im a bit better at it and i can understand what you write here. and this time i have followed you here and on your other social medias has been so nice. just following your days and you life all over your social medias has been interesting and kinda cool hahah. you are one of my big idols adn inspirations and i have get a lot selfconfidence and inspiration from you. love u<3

    3. Jeg har følgt bloggen din helt siden ditt aller første innlegg! Husker skikkelig godt at du skrev «og foresten jeg bruker IKKE bh» eller no sånt hahah. Digger bloggen din 🙂

    4. Jeg husker noen av de bildene fra 2013, så var vel da jeg kom over bloggen din og begynte å lese den:)

    5. Har ikke fulgt deg noe særlig lenge og det angrer jeg på, du er så flink med alt du gjør. Gøy å se alt dette og få ett innblikk i hvordan det var før jeg fulgte deg! Er imponert over hvor langt du er kommet i ung alder, and u are so damn beautiful gurl.

    6. Siden du nevner at du var med i jenter, kan du vær så snill og lage en YouTube video der du reagerer til når du var med i jenter.🙏🙏🙏vær så snill🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    7. Har fulgt deg fra starten 🙂 Jeg så jo på jenter, og begynte å følge deg på sosiale medier siden du var med der<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg