Takk for nå!

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag så langt. Jeg tok faktisk turen til Lillehammer i går med Thomas…veldig spontant. Vi var en dag på KRIK leir og hang med noen av Thomas sine venner hele den kvelden før vi la oss og tok toget hjem i dag etter en deilig frokost. Nå fikser vi oss for et selskap vi skal på i kveld. Det er faktisk litt trist å si ha det til 2017. Det har vært et år fylt med myyyye glede og forandringer. Jeg begynte på Vgs, fikk management og sist med ikke minst fikk jeg en helt fantastisk kjæreste som jeg er sammen med heeeeele tiden. Jeg gleder meg selvfølgelig til 2018 og er spent på hva det nye året har å by på. Nå tenkte jeg bare å slenge med en del bilder fra året som gjør meg skikkelig glad! Alt fra innspilling med Disney til reunion med venner jeg ikke har sett på leeeenge!

Hva er ditt beste minne fra i år?

Klem Jennie

4 kommentarer
    1. Hei Jennie Sofie!!
      Jeg håper du får en fin kveld med deg og din familie. Jeg ville bare skrive en liten mld til deg.
      Jeg fulgt med på deg i to år, og jeg begynte først å følge deg på Instagram og så fant jeg bloggen din. Jeg elsket begge deler å fortsatte å følge med på deg. Grunnen til at jeg begynte å følge med på deg, er at du er deg selv, og du virkelig som en veldig trygg person. I Desember i 2016,hadde du en julekalender på bloggen din. Jeg meldte meg på, og på morgningen neste dag fikk jeg en mld av deg. Du har vunnet en klokke! Da hev jeg meg opp av senga å løp så pysjen min flagret til mamma. Den klokken er jeg kjempe takknemlig for at jeg fikk av deg. Og jeg har den på sengen min.
      Du har jo kommet med kolleksjoner fra WOW, og 30 Mars 2017 dro mamma og jeg til Strømmen storsenter for å møte deg. Da jeg sto i køen for å møte deg, skalv jeg og glemte det jeg skulle si. Men når det var min tur, ble jeg tatt godt imot deg og fikk en kjempe god samtale med deg. Det var så mye jeg ville fortelle deg, men da hadde vi stått der en god stund.😂Klemmer, bilder og en koselig autograf glemmer jeg aldri. Du er et godt menneske Jennie Sofie! Og jeg håper jeg får treffet deg i 2018, klem Ingeborg.❤️❤️

    2. Hei<3 Har lest bloggen i flere år og lurte på et par ting. Har du fortsatt kontakt med Embla? Og hva med Tuva og Ella? Er du og ungdomskolevennene dine vokst helt fra hverandre?
      Håper alt går deg vel, både på bloggen og når det gjelder privatlivet! Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg