OVER FOR I ÅR

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin første juledag og at dere hadde en super feiring i går med familie og venner❤ Gårsdagen her hjemme var superfin. Vi hadde en deilig avslappende morgen med julestrømpe og julefilm. Kvelden var også utrolig koselig. Vi spiste deilig ribbe, medisterkaker, surkål og mer! Vi så deretter siste episode av jul i Svingen før lillebror var for spent på gavene. Vi åpnet opp litt gaver, spiste litt dessert, åpnet gaver og spiste mer haha. Utrolig morsomt å se reaksjonene til lillebror på enkelte gaver. Etterpå skypet vi med familien i Østerrike og takket hverandre for gavene. Både lillesøster og jeg prøvde på klær vi hadde fått og gikk med det resten av kvelden. Vi spilte et syyyykt morsomt spill på kvelden som heter « ryktet går». Anbefaler det virkelig om du vil få deg en skikkelig latter. Vi lo og koste oss hih!

Jeg endte med å legge meg ganske sent og sov derfor ganske lenge også. I dag ryddet jeg rommet og gikk nok en gang gjennom det jeg fikk. Deretter fikset jeg meg litt og dro til byen. Nå ligger Thomas og jeg og ser på TV. Utrolig deilig med ferie…og bare 14 dager til bursdagen min!! Wæææææ! Jula er i hvert fall over for i år

Klem Jennie

4 kommentarer
    1. God jul, fine Jennie! Vi fikk også rykte går, har ikke prøvd det men det virker veldig gøy. Ha en fin jul resten hilsen Siren.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg