THOMAS, JULESHOPPING OG KOS

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag. Jeg hadde siste skoledag i dag og jeg tror flere av dere også hadde det. Etter skoledagen sovnet jeg faktisk noen timer på sofaen før vi dro ut på besøk. Jeg er skikkelig trøtt og sliten i dag. Det har nok noe med at det ble sent på meg i går, pluss at jeg stod opp tidlig. I tillegg har det vært en ganske kort, men tøff uke på skolen med siste innspurt i flere fag. 

I går dro jeg inn til Oslo etter skolen for å handle litt julegaver med Thomasen min<3 Vi tittet rundt i butikker, spiste litt, dro hjem, gikk ut og handlet for så og dra hjem igjen. Haha! Ganske hektisk. Det var skikkelig deilig å komme seg under en varm dyne og se på julefilm. Jeg kom faktisk på at dette er første julen min med kjæreste og det er ufattelig koselig. Vi la oss ganske seint og med tanke på at jeg måtte rekke skolen klokka 08.00 dagen etter var ikke så digg. Måtte stå opp litt tidligere enn jeg pleier fordi jeg måtte rekke båten. Nå skal jeg fikse meg for kvelden og få meg en god natts søvn før det blir utdeling av litt julegaver i morgen og mer besøk!

 

 

Hvilken julefilm liker du best?

Klem Jennie

4 kommentarer
    1. I et av de forrige innleggene, mente du at det var Thomas som førte til at du ofte har endt opp alene en dag fordi du lagde planer med Thomas, og måtte derfor si nei til vennene dine? Fordi det var slik du formelerte deg! Mente du at det var Thomas som hadde gjort slik at du ofte har blitt alene, eller en annen kjæreste?

    2. Anonym: Skrev at jeg tidligere har hatt dårlig opplever med andre. Som at personen alltid avlyste. Det er ikke slik med Thomas! Thomas gjør meg utrolig glad, og det er jo derfor jeg er sammen med han:-)

    3. Fine Jennie! Du skriver så fint! Det er kjempegøy å lese innleggene dine! Min favoritt film må være «hjelp vi må på juleferie». God jul å godt nyttår! Klem fra Ammy❤️

    4. Du får ha en riktig god jul, d r fortjent! <3 Senk skuldrene og nyt tiden sammen m de du r glad i.
      Jeg skal dessverre jobbe i romjula, som ikke er like stas..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg