WHISPER CHALLENGE MED M&M!!!!

//annonse

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg skal poste nok en video og denne gangen er det en Challenge jeg filmet med Marcus og Martinus da jeg møtte de på Grand Hotel 25. november som jeg har fortalt dere om en del ganger nå! Vi filmet en Whisper Challenge i sammen og personlig syns jeg den er sykt morsom! Utenom det skal jeg ikke si så mye annet enn “enjoy” og husk å abonner på kanalen min! Da skal jeg prøve å poste enda flere videoer. Kommenter gjerne hvordan videoer dere ønsker dere!

Klem Jennie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg