NOK EN VIDEO!

//annonse

Hei folkens!

Enda en video! Dette blir den andre videoen på kanalen min denne helgen og det vil fortsette å komme videoer utover uka! Både på norsk og engelsk! Jeg er på vei ut døra fordi jeg skal på julekonsert med Thomas, noe jeg gleder meg skikkelig til! Jeg tenkte bare å nevne at jeg har en ganske stor giveaway på instagrammen min der det vil være 10 heldige vinnere av hvert sitt gavekort fra Personlig Almanakk! Du kan da ente lage til deg selv eller kanskje en god venn til jul? Du bestemmer! Den er i hvert fall på insta<3 Her er en link til siden deres om noen ønsker å sjekke den ut: http://www.personligalmanakk.com/NO/

Hope you enjoy!

 

Klem Jennie

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg