HENGER MED MARCUS OG MARTINUS!!!

//annonse

 

Hei folkens!

Tidlig innlegg i dag! Fikk klarsignal og jeg kan endelig legge ut vloggen min fra den 25. november da jeg hang med Marcus og Martinus! La ut et bilde på instagram her om dagen med de og mange lurte på om jeg hadde hengt med de den sammen dagen jeg delte bildet, men det hadde jeg altså ikke. Bilde var fra 25.november! Jeg var så heldig å få møte de i Oslo og filme med dem, takket være Spotify! Denne vloggen er nemlig i et samarbeid med Spotify. Jeg anbefaler å se hele videoen for å få info om en suuuuuuperkul konkurranse hvor du har mulighet til å vinne to billetter ( + en voksen) til konserten til M&M den 23. februar 2018 pluss meet&greet med gutta!

Jeg skal ikke skrive så mye mer! Håper dere liker videoen og legg gjerne igjen en kommentar og like på den! Hadde vært kult om du abonnerte på kanalen min også<3

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg