KONKURRANSE!!!

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en superduper dag. Jeg tenkte å slenge ut en liten konkurranse som foregår på instagram og bloggen min! Jeg har nemlig 5 signerte utgaver av bladet “Oh My Vlog” som jeg tidligere har blogget om! Klikk HER om du vil lese det! Det trekkes altså 5 vinnere og om du ønsker å være en av de er det bare å delta.

For å delta må du:

1. Legg igjen en kommentar her på bloggen der du skriver hvorfor du bør vinne!

2. Legg med mailen din eller instagrammen din!

3. For å doble sjansen din, sjekk bildet med konkurransen på instagram og gjør det som står det!

Processed with VSCO with hb1 preset

Vinneren trekkes om en ukes tid på istagram, men kommer sikkert til å informere her på bloggen når konkurransen er avsluttet også.

36 kommentarer
    1. Jeg bør vinne siden jeg elsker bladet IG Lisa og Lena er der, og jeg elsker dem😍 Og jeg elsker også Jennie og Emma

    2. Jeg vil gjerne vinne et blad siden jeg esker julia bladene, og jeg elsker stilen din og er er en stor fan av deg 😻💗 insta: Karoline.priww 😉

    3. Jeg vil gjerne vinne et blad siden jeg liker godt juliabladene. Og jeg elsker stilen din og er stor fan av deg 😹💗😻 ista: Karoline.priww 😉

    4. Hei Jennie! Har egentlig ingen god grunn til at akkurat jeg skal vinne, annet enn at jeg har kjempe lyst til å lese bladet, og selvfølgelig har jeg veldig lyst på en autograf fra deg 💛 Kjøpte også bladet som kom i fjor, og likte det utrolig godt 😊
      Instagram: marieberdal

    5. Jeg vil gjerne vinne dette bladet! Fordi jeg elsker dine inspirasjoner og stilen din!💗Insta: Malinsegerson2004

    6. Jeg håper jeg vinner fordi jeg har ikke minst lyst til å lese det! Det hadde vært kjempe kult å få autografen din, er stor fan av deg! Du er et forbildet for meg!Det hadde vært veldig en stor glede for meg å vinne!PS: elsker bloggen din😍❤️
      Instagram: Kamilla_Meland

    7. Jeg synes jeg burde være en av vinnerene fordi, jeg har alltid følgt med på deg og Bloggen din😻jeg har prøvd å melde meg på så mange konkurranser som mulig, men aldri vunnet.🙁Jeg elsker deg og det du gjør✨Og Lisa og Lena er så flinke i M.ly💙luv u håper jeg vinner💙

    8. Hei Jennie! Jeg har egt ingen god grunn til at jeg skal vinne, annet enn at jeg er kjempe stor fan av deg, julabladet og emma!? Så jeg vet ikke om det er grunn nok til å vinne, men jeg krysser fingrene og håper på det beste <3
      Insta; pamleen_

    9. Hei! Jeg vil gjerne vinne Forde jeg har ikke lest en eneste bok/blad siden «oh my vlog» som var i fjord!
      Pluss at digger alt innholdet og personene!
      Har meldt meg på insta også: heter @eline_lill der❤️❤️

    10. Det er lenge siden sist jeg har lest et ordentlig jente-blad og da jeg klikket meg inn på blogginnlegget ditt tenkte jeg å være med i konkurransen om å vinne et blad der du er med i det. Det ser så spennende ut med et nytt blad 🙂
      Instagram: @cindydesign

    11. Hei, jeg håper jeg kunne vinne fordi jeg har aldri vunnet no før og du er inspirerende og mitt beste forbilde<33

    12. Jeg synes jeg burde være en av vinnerene fordi, jeg elsker Julia bladene og jeg har alltid følgt med på deg og Bloggen din😻jeg har prøvd å melde meg på så mange konkurranser som mulig men, aldri vunnet🙁Jeg elsker deg og det du gjør og Lisa og Lena er Skikkelig flinke i M.ly++ 💞Håper jeg Blir en av vinnerene❤️Luv u😻

    13. Hei Jennie Sofie! Jeg har egentlig ikke noe god grunn til at jeg skal vinne, annet enn at jeg har veldig lyst til å lese bladet, Og sefølgelig har jeg lyst på en autograf fra deg❤️ Kjøpte bladet i fjor. Jeg liker veldig godt å lese om andre. Min drøm er å bli en modell, Men for å bli en modell må man lese veldig mye i sånne blad. Når jeg leser det så er det sånn at jeg får alt informasjonen inni meg. Dette er sjansen💛🤗
      Instagram navn: [email protected]

    14. Jeg syns jeg bør vinne fordi jeg elsker deg❤️Jeg liker å lese julia bladene❤️Hadde betydd sååå myeee for meg å få vunnet det her❤️❤️

    15. Hei!
      Jeg har lyst til og vinne fordi du er et veldig godt forbilde og jeg har veldig lyst til å lese juliebladet fordi det står mye om deg der😊😊
      Og jeg har sykt lyst på autografen din også, digger deg, klem
      Instagram: alvevenn

    16. Jeg har egentlig ikke noen god grunn til at jeg blr vinne, annet enn at jeg ønsker forferdelig mye å lese bladet. Og toppen er jo å få det signert❤️ Har den første utgaven av «oh my vlog» and i love it❤️
      Instagram: evacelinekl

    17. Hei jeg vil gjerne ha bladet fordi jeg er en stor fan av deg og ser opp til deg selvom du er et år yngre enn meg. Du er en så bra person og jeg har så kjempe lyst til å lese det bladet. Elsker juliablader btw <3 mailen min er [email protected] og insta er kristinemoen17.

    18. Jeg har kjempe lyst å vinne fordi jeg elsker oh my vlog bladene! Jeg er en syyykt stor fan av deg det hadde vært betydd kjempe masse å vinne. Instagrammen min er @pandahelena
      Kjempe spent på vinnerne! Klem fra helena<33

    19. Jeg vil gjerne vinne for jeg er kjempe stor fan av deg og juliabladene😍 Og det hadde betydd så mye for meg vis jeg hadde vunnet med tipper ikke jeg vinner😔.instagramen min er haylie101010

    20. Jeg synes jeg bør vinne for jeg får aldri lov til å gå på ting og tan og det hadde betydd så mye med tipper ikke jeg vinner😔 Instagrammen min er haylie101010.

    21. Jeg fortjener virkelig å vinne😍 jeg har fulgt den og bloggen din så lenge jeg kan huske! Du lyser opp dagen min❤️ Hadde blitt sååå glad om jeg hadde vunnet!😄😍 Jeg kjøpte OhMyVlog i fjor❤️❤️ Jeg har så lyst til å lese det i år også.
      Instagram: @christinemk2

    22. Jeg vil vinne for jeg syns det er veldig koslig å lese om andre❤️ Og jeg syns det er kult med tyske tvillinger og du som har oppnåd så mye!❤️
      Insta:leahchriistine

    23. Hei💖
      Jeg bør vinne fordi jeg elsker å lese blader og magasiner. Julia er mitt favoritt blad og jeg leser det hele tiden når jeg har muligheten til det. Jeg liker bladet så godt for alle favoritt kjendisene mine er inni det, pluss denne gangen er du der også😘Jeg koser meg altid med sånne typer blader og skulle gjerne vunnet dette «Oh my vlog by Julia»💖💖
      Mailen min er [email protected]
      Instagram kontoen min er borghild_o
      Ha en fin dag videre Jennie Sofie😘😘

    24. Jeg vil vinne fordi jeg liker å lese Julia bladet og det er ikke flere av de her borte. Så jeg finner ikke de insta : Malin_style

    25. Jeg vil gjerne vinne fordi jeg elsker å lese juliabladene!! Di gir så mye lesestoff og tips🙌 og jeg elsker deeeg<3
      Har egt ikke så mye vinnerflaks, hahha. Men prøver <3
      Insta: leah.v.johansen

    26. Jeg har veldig lyst til å vinne Julia bladet fordi jeg elsker å lese det . P.S elsker deg!<3

    27. Hei Jennie☺️❤️ Det er fordi du er en av de som jeg elsker og ser opp til og får meg til å fokusere på positivitet. Jeg er evig takknemlig for at du blogger om livet ditt og sprer gleder og positivitet ❤️❤️❤️ Og jeg tror å få bladet som du signerte hadde lyst opp livet mitt enda mer😄✨
      Mail: [email protected]

    28. Jeg synes jeg burde vinne “Oh My Vlog” fordi min venninne sier at jeg fortjener det og at det kommer til å bli fint på mitt BOOTIFUL rom. DU MÅ VELGE MEG!!!!!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg