THOMAS MALER MEG HAH!

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg har gjort litt lekser, men ellers jobbet med denne videoen hele kvelden. Hadde en del problemer, så måtte få hjelp av pappa til å fikse opp i det. Takket være han kommer videoen ut i kveld! Jeg må virkelig finne en måte å jobbe med videoene mine på, fordi jeg kan ikke slite med disse tingene hver gang jeg lager en video. Her er i hvert fall videoen der Thomas sminker meg. Har sett videoen en del ganger nå og det er ikke bare jeg som helt snål ut hah! Konsentrasjonsfjeset til Thomas er ganske bra det også! Håper dere liker videoen. Husk å abonner på kanalen min og lik videoen!

 

Kommenter hva du syns om Thomas sin jobb!

Klem Jennie

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg