KJENNER IKKE KJÆRESTEN MIN SÅ GODT

Hei!

Jeg håper dere har hatt en fin fredag! Jeg er offisielt ferdig med skolearbeidet for denne uka og det føles så syyyyyyykt godt. Jeg er super happy på grunn av det og i tillegg ser jeg frem til en spennende og morsom helg. Jeg kan ikke fortelle dere alt nå, men gjør det så fort jeg kan! Neste skoleuke vet jeg bare om en prøve som jeg har på onsdag og fredagen har jeg fri. Jeg skal noe veldig spennende og morsomt på torsdag også og det gleder jeg meg også til å fortelle. Haha! Syns selv det kan være litt irriterende når folk sier at det skal noe gøy, men ikke kan si hva, haha! Dere får undre litt og tenke da. Har faktisk lagt ut noen små hint på brukeren min forrige uke, med tanke på hva jeg skal på torsdag!

Som sagt er det fredag og jeg har nettopp sittet og lest bladet “Julias julestjerner”! For dere som ikke forstod det er det et blad Juliabaldet har laget med tanke på at julen nærmer seg og det inneholder flere intervjuer blant annet et med Thomas og meg i sammen, juliedilemmaer, jule oppskrifter, ønskelister og mye mye mer. Thomas og jeg ble stilt spørsmål som om hva vi er mest like på og ulike på, hvor godt vi føler at vi kjenner hverandre osv. Syns det spørsmålet var veldig morsomt egentlig. Ville svare ironisk og si at jeg føler at jeg egentlig ikke kjenner han så godt, men tonefall kan dessverre ikke høres i et blad, så jeg droppa det. Jeg har i hvert fall kost meg med det og gleder meg nå enda mer til juuuuuuuul. Det kommer sikkert snart i butikk og jeg skal informere så fort jeg vet på snap mest sannsynlig. Add meg der: Jenniesofiesnap

<3<3<3

 

Håper dere får en fin kveld!

Klem Jennie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg