Jeg har aldri

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag. Jeg har faktisk jobbet og styret helt siden jeg kom hjem i fra skolen i dag. Har jobbet med skolearbeid, ryddet rommet og nå sitter jeg her og blogger. Selvom dagene er ganske slitsomme går de på en måte fort. I morgen er det onsdag og jeg skal ha en presentasjon. På torsdag skal jeg levere en tekst i naturfag og en presentasjon i tysk og fredag har jeg fagdag i norsk. Så er det helg! Første helgen i desember reiser jeg bort, gleder meg helt sykt. Kommer til å blogge mer om det når det nærmer seg. 

Som flere av dere kanskje har sett er “Oh My Vlog” ute i butikk! Om dere ikke vet hva det er så er det et blad Juliabaldet har laget som handler mye om youtube og sosiale medier. Jeg var på forsiden av det første bladet i Norge i fjor og det var sikkelig morsomt. Jeg er en del av årets blad også i sammen med min fine kjæreste Thomas. Jeg har jo faktisk fått meg kjæreste siden sist gang så jeg svarer på flere spørsmål om det å ha kjæreste, om forholdet vårt osv. Jeg svarer også på spørsmål om hva skjønnhet er for meg, når jeg blir nervøs, om jeg har noen julegaveønsker osv! For å oppsummere kjapt hva du kan finne av meg i bladet så er det:

– Intervju med spørsmål i fra dere

– Jeg har aldri

– Mine favoritter

– Mine girlpower tips

– Reisebrev fra Brighton og Malta

– En plakat!! Haha! Var det i den forrige utgaven også og syns det er både gøy og rart. 

 

Processed with VSCO with hb1 preset

 

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with hb1 preset

 

For dere som lurer på hvor det kan kjøpes er det i de fleste dagligvare butikker og sikkert i noen kiosker. Bladet er jo en fin ting man kan ønske seg og lese om du bare vil slappe av. Selv elsker jeg å lese blader. Snart kommer også “Julias Julestjerner” spesialen snart ut! Da er det et intervju med Thomas og meg sammen og du kan lese om hvor like vi egentlig er<3

Skal jeg snappe litt fra “Julias Julestjerner” ?

Klem Jennie

6 kommentarer
    1. Hvordan er det å ha en kjæreste, hva føler du når du er med han, hvordan vil du forholdet dere skal forstete, hva fikk deg til å føle at han er den gutten du vil ha???

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg