REMINDER TIL PINGLA OG JULESTEMNING

Hei!

Dette er noe jeg alltid har mislikt. Jeg tåler selv hat og bryr meg som regel ikke om stygge kommentarer. Som jeg har skrevet tidligere får jeg utrolig lite av det, men ikke gidd å skrive stygt om de jeg er glad i. Jeg syns det er så pinglete at “alle” de “stygge” kommentarene er skrevet fra en “anonym”.  Haha! Du klikker deg inn på en blogg, dømmer personen, så selvsikker på deg selv, prøver å opplære bloggeren eller bare skrive dritt og så tørr du ikke vise hvem du er en gang. Det er noe av det jeg liker minst med sosiale medier. At alle kan være anonyme og slenge tull uten at det får konsekvenser. Hva hadde foreldrene dine tenkt om de så at du skrev slikt til alle? Tror du de hadde blitt stolte? En liten reminder 😉

Nå som jeg har fått det ut kan jeg komme til dagnes innlegg. Dagen i dag har vært grei den. Mye som skjer på skolen til uka, litt jobb og mye som skjer. Blir på en måte ikke pause selv om det er helg. Men slik er det jo nesten alltid før jul og opplevde det slik på ungdomsskolen også. Da hjelper det å tenke at det bare er 32 dager til juleferie!!! What?!?! Håper også på en liten tur et sted jeg har vært maaaange ganger nå til desember, om det blir noe av det ser jeg jo frem til det også<3 Nå sitter jeg bare å jobber med litt skolearbeid og hører på julemusikk. Pappa satte på en spilleliste som heter så mye  som “Christmas is coming soon” i dag tidlig og den har bare stått på hele dagen haha! Noen julelys er hengt opp ut og klare til å settes på når desember er her<3

4 kommentarer
    1. Åhhh jeg gleder meg så mye til desember😻julestemningen, snøen og julekalender💖💖
      Jennie Sofie, kan du lage vlogmas i desember på you tube❔

    2. Blir så glad når jeg leser innlegg om jul! Hahah, litt for glad i julen! Men har lovet meg selv å ikke høre på julemusikk før 1. desember 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg