Seriøst, midt i panna

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag<3 jeg har hatt en super dag så lang, bare litt stressende. Det er små mye jeg vil og må gjøre, men så lite tid haha! Jeg var hos Thomas fra i går til i dag og det var som alltid skikkelig koselig. Etter skolen i går så dusjet jeg og dro inn til byen for å møte han. Vi lå hele kvelden på sofaen og så på tv, spiste deilig mat og gele til dessert. I dag stod vi opp for så å spise en deilig frokost i sammen. Vi hadde også planlagt å filme, så etter frokost rigget Thomas opp et lite studio og jeg fant frem tingene vi skulle bruke i videoen. Jeg har lenge ønsket å lage denne videoen med han og endelig fikk jeg gjort det. Kan dere gjette hvordan video det er?

BOYFRIEND DOES MY MAKEUP VIDEO!!

Haha! Jeg var vel både spent og litt nervøs. Han har gått og sagt til meg at han faktisk tror han er flink med sminke. Jeg hadde derfor ganske høye forhåpninger. Jeg vil ikke legge ut et bilde som avslører hvordan jeg endte med å se ut, men har noen bilder fra han begynte å sminke meg. I tillegg redigerte jeg de i svart/hvit.  Det ene bildet viser bra en av reaksjonene mine. 

I morgen skal jeg filme en til video og jobbe med en skoleoppgave, men først skal jeg nyte lørdagskvelden og se på finalen av “Skal vi danse” hihi!

Klem Jennie

4 kommentarer
    1. Hei jeg bare lurte på om du har noen tips til og starte og/eller lage en blogg hvordan gjør du det så bra?❤️ P.s elsker og lese om deg ❤️

    2. Ååå dere er så søte sammen og dere virker sykt lykkelig med hverandre, blir så glad av å se sånne par som dere!❤️❤️ Btw håret ditt har blitt sykt langt på så kort tid, bruker du noen produkter eller noe for å få det til å vokse så fort, føler du netopp hadde kort hår haha, nydelig uansett❤️

    3. Emilie: Hei
      Nå er det vel 1 1/2 år siden jeg klippet meg kort og jeg har klippet meg noen ganger siden da også. Håret mitt vokser nok raskt. Jeg forsøker å ikke bruke så mange produkter i håret og ta rådene frisøren min gir meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg