“F**N ÅHHH”

Hei

Jeg håper dere alle har hatt en super dag! Visste da jeg stod opp at det var meldt snø, men hadde ingen peiling på at det skulle bli så mye. Dum som jeg er tok jeg på meg sneakers og det var derfor ikke så lett å komme seg hjem fra skolen. Det har snødd skikkelig her jeg bor og jeg tror det har det enda flere steder også. Nå må jeg faktisk finne frem vintersko eller bruke varme ullsokker i sneakersene mine. Flere av vennene mine likte ikke at det kom snø. “Neeei, jeg vil ikke ha snø” eller “F**n åh” var mye av det jeg hørte i dag! Ja, snøen kan være kjip, men prøv å tenk på det positivet. Personlig håper jeg vi bare får litt snø til jul. Da er jeg fornøyd. Om den blir her inntil da eller forsvinner og kommer tilbake bryr jeg meg ikke om. Her er noen bra ting med snøen!

1. Du kan gå langrenn. Jeg har gått langrenn siden jeg var 2 år og konkurrert i det. Jeg pleide å trene det fast, men måtte velge hvilken sport jeg likte best fordi alt tok så mye tid. Vi fikk bare trent ski fra høsten til tidlig vår, så da valgte jeg håndball siden det var året rundt. Uansett liker jeg det skikkelig godt, om jeg bare velger å trene det eller gå med venner. Pakk en sekk med pølser, pledd og kakao så har du alt du trenger for en koselig tur. 

2. Jeg har mange venner som ikke liker langrenn, men de liker utrolig godt slalom. Digger det selv og gleder meg til å få stått litt.

3. Det ser skikkelig pent haha! Må jo nesten nevne det. Jeg kommer personlig i skikkelig julestemning og det er bare så nydelig å dra inn til byen og se snøen og julelysene som begynner å bli satt opp.

4. Begynner å gå tom her, men du kan lage snømann haha. 

5.  Snø er bra fordi ehhh du kan ake haha!

Kommer ikke på så mye mer og selv er det kanskje ikke så mange ting jeg liker ved snøen heller. Ja jeg kan jo gå på ski og det ser pent ut men utenom det er jeg ikke så begeistret. Her er noen ting jeg ikke liker med snøen for å gjøre dette innlegge litt bedre haha!

1. Jeg kan ikke gå i sneakers:(Har opplevd flere ganger i fjor at jeg tok på meg sneakers, gikk ut og snøen rakk meg til kneet. Hihi! Måtte inn og bytte sko.

2. Det blir utrolig glatt! Det er egentlig skikkelig skummelt og jeg tror seriøst jeg holdt på å falle sånn 10-15 ganger på vei hjem fra skolen i dag. Bor selv i en bratt bakke jeg må gå opp og ned for å komme meg til og hjem fra skolen. 

3. Om du først faller blir du våt haha!. Gikk får å møte Thomas på bussholdeplassen i vinter (februar)og jeg falt alltid i bakken og ble kliss våt hah.

4. Glatt på veien.

5. Snøen er jo fin når den faller ned, men når den blir brun og sølete er det ikke så fint lenger.

Dette var noen ting jeg liker og ikke liker meg snøen haha. Er det noe du liker eller ikke liker med snøen. Kommenter det gjerne<3

Processed with VSCO with a5 preset

 

 

 

2 kommentarer
    1. For to uker siden da jeg skulle gå til skolen, trodde jeg at det skulle bli en del snø, så jeg tok like gjerne på meg vintersko. Men neida, ingen snø. Men her om dagen da jeg gikk i joggesko og kortsokker, ja da ble det selvfølgelig snø og kaldt… hahah

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg