SPØR MEG

Hei

Lenge siden jeg har hatt en spørsmålsrunde her på bloggen. Har faktisk lurt litt på om jeg burde ha det oftere, litt sånn ukens spørsmål eller kanskje ikke så ofte. Før var svarene mine fra spørsmålsrunde til spørsmålsrunde ganske like, men i det siste har en del ting endret seg for meg. Dere som leser bloggen fast vet jo det<3 Det er derfor nye svar og kanskje dere får vite noe dere ikke visste. 

Forrige gang jeg hadde spørsmålsrunde hadde jeg det på engelsk og svarte med video på Youtube. Denne gangen ønsker jeg å svare her på bloggen. Nå har du mulighet til å stille spørsmålene her i kommentarfeltet. Kanskje lurer du på noe om sminke, et klesplagg jeg har hatt på meg eller noe helt annet. 

Jeg skal svare mange av dere 🙂

Klem Jennie Sofie

51 kommentarer
    1. Hvor er den buksa du hadde på deg i et innlegg og på Instagram tidligere? Du hadde på deg en gul genser fra Bikbok vet jeg hvertfall sammen med buksa.

    2. Du er såååå pen😍Er en stor fan av deg❤️ Kan du ha en giveaway utan at man må abonnere på yt kanalen din?

    3. Kunne du noen gang ha samarbeidet med youtubere du kjenner som kanskje ikke har så mange subscribers, eller vil du helst samarbeide med kjente?

    4. Du skal være vikar for thomas i suite 16. Nå er du også gutt! , dere skal lage en cover låt, og de andre gutta lar deg bestemme , hvilken låt velger du?

    5. Kommer du til å ha julekalender i år også?❣️ //Elsker kanalen din, bloggen din og deg Jennie! Stå på💛✨

    6. Hvor er buksa fra? Den var syyykt fin, har lett etter en spnn type bukse veldig leeenge ❤️❤️
      PS: der er den du har på deg på bilder hehe!

    7. Heiii💖
      Hvilken farge bruker du på brynene og har du noen favoritt brynsprodukt å anbefale?
      Favoritt serie på netflix atm?
      Klem borghild💖💖

    8. Kan du lage en video der hvor du hører på sangen til Tini «Te Quiero Mas» på YouTube kontakt meg på insta: @tinitaclips om detaljer

    9. Jeg starter på videregående neste år, og vil ta medier og kommunikasjon. Så jeg lurer bare derfor på hva dere gjør der?<33

    10. Kan du sei 3 ting du ikkje liker og liker med Thomas?
      Og
      Kva kjøper du alle det super duper fine kle ??
      Elsker deg Jennie Sofie❤️❤️
      Plis svar på mine spm det er aldri noen som svarer

    11. Hei eg lurer på kor du kjøper det alle fine kle du har på deg?
      Og kan du seie 3 bare ting og 3 dårlege ting med Thomas ? Det går gret vist du vil ikkje sei det🤗
      Plis svar meg det er aldri Youtuberene som svarer ❤️ Fra:Daniele

    12. Hei!
      Helt siden du skrev et litt ironiske innlegget om hva du skulle skrive om, så har jeg faktisk lurt på hva du spiser på brødsvkiva? Hilsen en trofast leser i 4 år!

    13. Hvor mange teoretiske fag har dere i uka? Og hvor mange programfag har dere i uka?
      Hvor mange serier har du sett, kan du nevne noen du er veldig glad i?
      Bruker du ofte å øve på å sminke deg?
      Er du interessert i å bli skuespiller i noe nytt i fremtiden?
      Hvis du kunne flyttet til et annet land, hvilket og hvorfor?
      Favoritt sted å være? En plass der du slapper skikkelig av?
      Hva syns du om #jelena?

    14. Lurte på ka du vil anbefale på Netflix, lu btw❤️ Digge bloggen din:)) hahah mange som meine eg ligne på deg^

    15. Har du noen andre favoritt serier enn friends og de mest «kjente»?
      Hvordan møttes du og Thomas?
      Hvem er favoritt youtuberne dine?
      Hvilke blogger leser du?
      Hva er ditt favorittplagg av alle klærne du har?
      Hva ønsker du deg til jul?

    16. Har du enda god kontakt med Isac Elliot? Hvis du henget med Isac Elliot, hadde kjæresten din vært sjalu om du hang med en annen gutt?

    17. Hvordan møttes du og Thomas?
      Hvem spurte om å bli sammen?
      Kan du si litt om favoritt-sminkeproduktene dine?
      Hvor kjøper du vanligvis mesteparten av klærne dine?

    18. Skjedde det noe mellom deg og Embla?
      Har dere noe kontakt fortsatt?
      Hvilken linje går Tuva?
      Vurderte du noen andre linjer, og hvorfir tok du ikke de?

    19. Meg og noen andre Norsk Tinistas lurer på om du kan nøre Tini sin nye sang « Te quiero más ? og si hva du syns om den?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg