Thomas flytter inn?

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Flere var sikkert å jobbet med tanke på at det var OD-dagen i dag! Jeg jobbet selv hos Anti og gjorde egentlig litt forskjellig. Planla litt videoer og innlegg fremover og litt flere langsiktige mål.  Det var godt å komme seg litt ut i dag kjente jeg. Jeg var jo hjemme fra skolen de første dagene denne uken.

Jeg følte meg heldigvis mye bedre i går kveld, så Thomas kom turen ut hit til Nesodden. Vi spiste middag, spilte spill og koste oss med litt snacks og Farmen på kvelden<3 Det har nesten blitt tradisjon å spille spill med mamma, pappa og Thomas når han kommer over. Elsker kvelder som dette. Bare det å kose meg med flere av de menneskene jeg er glad i uten å bekymre seg for skole og slikt. Skulle ønske Thomas bodde her slik at hver kveld kunne blitt slik<3 

 I morgen er det skole igjen, men heldigvis bare en dag til helg. Selv om jeg har vært hjemme de siste dagene kjenner jeg det blir godt med helg. Jeg er jo hjemme fordi jeg har vært syk og gjør det jeg kan for å bli frisk. Begynner å føle meg bedre og da er det godt å ha en helg å komme seg på. 

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with b1 preset

Processed with VSCO with a5 preset

 

Klem Jennie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg