Nesten 10% fravær?

Hei!

Det ble ikke noe innlegg i går dessverre, rett og slett fordi jeg har blitt syk. Jeg var hjemme i dag og blir hjemme i morgen også. Jeg må si jeg har vært litt småredd for å bli syk med tanke på fraværsgrensa, men har heldigvis fått meg en legeerklæring. Så på itslearning at jeg hadde 5% fravær i et fag og det er fordi jeg har vært i begravelse og var syk i dag. Det er jo gyldig, men helt sykt at man er halvveis til 10% på to dager. For dere som ikke visste det så er det slik at om man får over 10% ugyldig fravær i et fag, så stryker man. 

Jeg har derfor ingen bilder fra dagen jeg kan dele med dere, men velger å nok en gang dele vsco brukeren min med dere. Poster bilder der stadig vekk og det er ganske tilfeldige bilder. Det er fra skolen, venner, Thomas, hjemme, reiser, natur, mat og masse mer! Jeg håper dere vil ta en titt<3 

K​likk HER for å komme til brukeren min!

Har du Vsco?
Klem Jennie

5 kommentarer
    1. Hei! Går 3 året året på vgs nå og tenkte bare å si at man stryker ikke om man har mer enn 10%, men man får ikke karakter:)

    2. Ser ut som på det ene bildet at du er i Filadelfia Oslo! Har du vært på Ungfila med Thomas?<3
      Herlig å se<3 Jeg elsker å komme til Ungfila!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg