“HAN KLINTE MED EN ANNEN”

Hei

Du lurer sikkert på hva dagens innlegg skal handle om etter å ha lest overskriften? Da er det vel bare å lese hihi!

Som noen av dere sikkert fikk med dere på snapchat i helgen så har Thomas og jeg vært sammen i et halvt år nå. Vi hang faktisk veldig mye sammen i månedene før vi ble et offisielt par, så for meg føles det faktisk enda lenger. Jeg har en venninne som er kjent i Sverige som var i et forhold med en annen kjent svensk artist. Hun fortalte meg om episoder med folk som satte ut falske rykter om både henne og kjæresten, med et  mål om å ødelegge forholdet deres. Jeg har hørt dette i fra andre også hvor begge i forholdet er kjente personer men også der EN av partene er en kjent person. 

Rykter og direkte løgner ble spredt av folk de rett og slett ikke kjente. Ting som “Jeg så kjæresten din leie på en annen jente i byen”, “Vil at du skal vite at kjæresten din flørter sykt mye med en venn av meg”, ” Du burde ikke være sammen med kjæresten din for han/hun er direkte slem og egoistisk” og ” Jeg så kjæresten din kline med en annen på byen i helgen” Noen av tingene forstod man var direkte løgn da det ikke kunne ha skjedd ettersom begge var sammen på det tidspunktet. 

Jeg lurer veldig på hva som feiler og plager personer som får seg til å skrive slike ting til en annen person med det eneste formålet å såre og forsøke å ødelegge mellom noen andre. 

I helgen fikk jeg en smakebit av dette og selv både Thomas og jeg lo godt av det, så er det ikke til å komme unna at jeg tenker på personen som skriver slikt. Min kjæreste fikk en melding der noen advarte han mot meg. At jeg bruker han og mer. Skal ikke gå helt i detalj men ble overrasket over at noen som ikke kjenner meg kan skrive slik. De tingene som ble skrevet om meg er adjektiver som jeg vil tro at INGEN som kjenner meg ville brukt om meg. 

Men for all del. Jeg hørt i fra andre og vært bort i folk som vet hvem jeg er men som ikke kjenner meg som tar seg friheten til å lage historier og slikt for å få seg litt oppmerksomhet. Jeg vet godt selv hvem jeg er og hvilke verdier jeg har. 

Jeg ønsker ikke at bloggen min skal være en ” klageblogg” slik som enkelte andre men syns også det er viktig at jeg forteller dere sannheten og hvordan jeg føler det om ting. Også for å informere de som skriver slike ting at det bare er unødvendig. Jeg stoler på Thomas 110% og han på meg. Det sier mer om deg som person om du gjør noe slikt. Til slutt vil jeg takke alle dere som er så støttende og søte! Jeg vet jeg ikke får tid til å svare dere alle og de fine kommentarene deres, men bare vit at jeg er utrolig takknemlig! Dere er de søteste!

To bilder fra daten vår på lørdagen hihi<3

Processed with VSCO with b1 preset

Processed with VSCO with b1 preset

Dette ble mye tekst på en gang, men håper at du som tok deg tid til å lese likte innlegget<3

Klem Jennie

 

 

 

16 kommentarer
    1. Kan du stoppe å skrive «hihi» i hvert eneste innlegg, og alle clickbait overskriftene dine gjør meg gal! Likte bloggen din skikkelig godt før men nå er den bare teit.

    2. Ååå jennie så sant! Elsker bloggen din og du virker sykt fantastisk! Btw føler meg faktisk sett når du sier du ser kommentarene thanx❤️

    3. Heihei! Ville bare rose deg for å ha en oppegående og fin blogg til å være i den alderen du er. Er selv 21, og kom over bloggen din på insta pga forslag til brukere osv siden jeg også er fra Odden. Godt å se at det finnes bloggere som ikke trenger å legge ut lettkledde bilder og brutale innlegg for å lykkes. Stå på, søte deg! ☺️

    4. Utrolig fint innlegg. Du er virkelig er stort forbilde for mange. Glad for at det er noen av de store bloggerne som oppfører seg som “normale” mennesker.

    5. Så fint inlegg!! Du er utrolig søt, bra du tar sånt opp for det er viktig. Du og thomas er sykt søte sammen og, jeg ønsker dere alt godt. Forsett med det du gjør! Elsker bloggen din

    6. Du slipper å tro på hva andre sier, Jennie❤️ Bare tenk på at du og Thomas er sammen og dere to har d veldig bra sammen😍 Men kan du komme til Ålesund en gang??😘

    7. Jeg vet vet ikke om du husker det men jeg spurte jeg en gang på liven din om du kunne høre på sangen til Tini Stoessel den 13. Oktober utga hun en ny singel «Te Quiero Mas» feat Nacho til i dag har musikkvideoen fått 10 milioner seere kan du se på den og lage video så kan vi se på reaksjonen din
      – dette er en project jeg og vennene mine lager for at Tini skal bli mer kjent i Norge

    8. Hvordan kan noen skrive noe sånt du er jo så nydelig og perfekt, du og Thomas passer helt perfekt sammen! Støtter deg fult:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg