GIVEAWAY!

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Endelig er det helg og jeg er klar for en pause fra litt skole og jobb. Thomas har kommet over og vi skal kose oss med film og godis i kveld! Jeg ville bare titte innom og si hei her på bloggen! I tillegg vil jeg informere om en GIVEAWAY jeg har på Instagram. Den gjør jeg med @browgame på Instagram og vi gir ut to Morphe paletter!! Det er sykt fint og skulle gjerne hatt det selv hihi! Det er bare å gjøre det som står under giveawaybildet på Instagram og du har muligheten til å vinne! På Instagram heter jeg @jenniefashion ❤

Se den fine himmelen vi hadde utenfor huset i dag! Elsk!

Klem Jennie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg