“AU AU….JEG BRAKK TOMMELEN”

//annonse

 

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en superduper dag! Nå har jeg nettopp kommet hjem i fra et morsomt event i Oslo. Som dere kanskje husker intervjuet jeg Cameron Boyce og Dove Cameron forrige fredag i sammenheng med ” Descendants 2″ som snart blir vist i Norge! I dag dro jeg på førpremieren av den filmen i sammen med Juliabladet. Jeg møtte Bahare der hun arbeider og vi jobbet litt med magasinet “Oh My Vlog” før dekorasjoner, goodiebags og mat kom. Vi pyntet lokalet, dekket på bordet og fylte opp baggene med masse spennende. I tillegg forberedte vi en KAHOOT som vil skulle ha med alle som kom. Den inneholdt spørsmål om de som skulle komme. Et av spørsmålene var blant annet:

 Hvem skrev på facebook i 2012 “Au, au…jeg brakk tommelen”? Det var visst meg. En liten funfact for dere som ikke visste det haha!

Vi ble vel 12 stykker, akkurat det vi hadde dekket på til. Gjestene kom sakte men sikkert og plutselig var vi alle! Jeg prøvde å få filmet litt gjennom dagen og jeg håper det blir en liten vlogg ut av det. Jeg skal laste inn klippene på macen rett etter jeg har postet dette<<3

 

Processed with VSCO with b1 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with b1 preset

 

I morgen er det skole igjen og jeg verken gruer meg eller gleder meg. Jeg har det veldig fint på skolen og det blir koselig å se vennene sine igjen. Samtidig blir det slitsom å stå opp tidlig hver dag og ferie er bare digg haha!

Begynner du på skolen i morgen eller begynner du ferien?

Klem Jennie

9 kommentarer
    1. Jeg starter på skolen i morgen, akkurat som deg men men, jeg er ny i blogg verden så lurte på om du kunne sjeke ut bloggen min😘

    2. Heii❣️ Hvilket kamera er det du bruker, og hvor er det fra, kosta det mye??😊 Er suuuper stor fan av deg!!❤️ Loveyouu😽💙

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg