BLE NESTEN SLÅTT NED AV….

Hei!
Jeg håper dere alle har hatt en fin mandag! Jeg vet ikke med dere, men jeg har i hvert fall høstferie nå. Ferie betyr ikke alltid å kunne stå opp seint haha! I dag stod jeg opp klokken 07.00 fordi jeg skulle inn til byen og filme for EF hos Juliabladet! Det gikk faktisk fint å stå opp og noen ganger syns jeg det er deilig. Rett og slett fordi jeg føler jeg gjør noe produktivt og får mye ut av dagen! Jeg dro med meg kameraet og stativet mitt til byen i ren storm vil jeg si haha! Det blåste så mye at jeg nesten trodde jeg skulle bli tatt med vinden. Paraplyen min vrengte seg flere ganger, så den ga jeg opp på.

Jeg kom meg til Julabladet der jeg møtte Kirsti, Bahare og Frida som dere kanskje har sett på instagrammen min eller youtuben min før. Det var Frida og jeg som skulle filme. Vi har begge vært på to språkreiser hver og til helt forskjellige destinasjoner. Vi delte våre erfaringer, opplevelser og tips til pakking, få venner osv! Jeg gleder meg til å redigere den<3 Under innspilling hadde vi et lite uhell haha! Vi hadde nemlig i forkant blåst opp en store luftpalme og det var tydeligvis hull i den. Den tømte seg derfor sakte for luft og plutselig falt den over meg og raste litt ting vi hadde stående på et bord rett ved. Ikke noe alvorlig i det hele tatt, men jeg skvatt skikkelig. Tar det med i videoen så dere får sett det. Jeg ble nesten slått ned av en palme!

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Etter innspilling fikset jeg litt ting med Kirsti og vi spiste en utrolig deilig lunsj! Du kan se den i instastoryen min! ( @JennieFashion)
Har du høstferie nå?

Klem Jennie

3 kommentarer
    1. Hei Jennie Sofie:-)
      Jeg har ikke høstferie før neste uke så jeg gleder meg veldig til det<33 Foresten hvor er den svarte toppen/ t skjorten fra fordi jeg har letet etter en sånn sykt lenge nå?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg