FIKK PANIKK, FACEBOOK-SIDE OG MER

Hei!
Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg har faktisk ryddet hele rommet i dag og vasket! Det føles veldig godt, men lurer på hvor lenge jeg klarer å holde det slik hehe! Skal gjøre mitt beste! I går etter skolen dro jeg til byen for å intervjue Dove  Cameron og Cameron Boyce! De var utrolig hyggelige og morsomme. Vi skulle egentlig filme samtalen, men dessverre gikk det litt galt og vi tok det ikke opp! Kirsti ( manageren min) og jeg fikk litt panikk, men heldigvis filmet de det! Det kommer derfor et intervju med de senere på youtubekanalen min! Etter intervjuet spiste vi pizza og gikk litt igjennom andre ting jeg skal fremover og vil få til. Noen har kanskje sett at jeg nå har fått meg bedriftsprofil på instagram! Dere kan se det ved at det står “offentlig person” i bioen min! Jeg kan endelig ha “SWIPE UP” på instastoryen min! Det blir derfor lettere for dere å lese blogginnlegg, se youtubevideoer jeg legger ut og andre ting jeg vil dere med dere!

For at dette skulle gå å lage en slik profil måtte jeg lage min egen facebookside! Klikk HER for å komme til den! Lik gjerne siden og følg den om du vil! Kanskje jeg kommer til å dele litt andre ting der enn på blogg og insta. Det er bare å følge og se<3<3

Processed with VSCO with b1 preset

Processed with VSCO with b1 preset

Processed with VSCO with b1 preset

Følger/Skal du følge siden min??

Klem Jennie

2 kommentarer
    1. Heiii. Du er mitt stor forbilde over alle du er fantastisk. ❤️❤️❤️❤️❤️ Håper du ser dette. Jeg følger deg på alle sosiale medier😍😍😍😘😘😘😄😄😄❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg