MER PERSONLIG

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin søndag! jeg har kost meg masse med Thomas og dagen i dag brukte vi på å filme litt og slappe av! Videoen vi filmet ble en  “boyfriend/girlfriend tag” der vi stille hverandre spørsmål om oss selv eller ting vi har sagt til hverandre som den andre burde vite! Personlig syns jeg videoen var super morsom og koselig! Den er ganske lang, så jeg skal prøve å klippe den litt kortere og fjerne lange pauser. Jeg har litt å gjøre neste uke både på skole og med tanke på jobb, men håper på at videoen kommer ut i løpet av uka! Kanskje jeg jobber litt med den i kveld! Nå skal jeg spise litt mat og hoppe i dusjen, så snakkes vi i morgen!

Her er noen screen shots jeg bare tok av videoen! Håper dere gleder dere like mye som meg haha! For dere som lurer snakker vi norsk i videoen! Jeg syns den ble mer personlig da!

Processed with VSCO with b1 preset

Processed with VSCO with b1 preset

Hvem tror du greide å svare riktig på flest spørsmål? Thomas eller meg?

Kle Jennie

4 kommentarer
    1. Hei Jennie Sofie. Hvilken type knebeskyttere er det du har? Rehband eller Select? Kan du legge ut bilde av deg med knebeskyttere, håndballdrakt, fletter og en håndball i hendene i dag?? Da er du kjempesnill😀😀😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg