First english video!

Hei hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Her er min første video på engelsk. Jeg håper dere liker den og kom gjerne med flere ideer for engelske videoer eller eller bare videoer dere vil ha! Jeg er forberedt på kommentarer på engelsken min, både positive og negative. Jeg trenger ikke de negative, så de kan enkelte spare seg for. Det tar noen minuttene å skrive en negativ kommentar..bruk heller de på noe nyttig:-) Jeg er bare glad alle kan forstå hva jeg sier nå<3  Jeg skal ikke si så mye mer enn enjoy! Selv om du har sett mine tidligere spørsmålsrunder på youtube har du kanskje ikke fått svar på de spørsmålene jeg svarer på her og noen ting har helt sikkert forandret seg! 

 

 

Klem Jennie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg