DA HAR JEG GJORT DET!

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Min har vært litt hektisk men veldig veldig fin! Dagen startet med frokost og kaffe før jeg fikset meg litt og filmet en engelsk video! Da er det gjort og det står bare igjen å redigere! Utrolig glad jeg endelig har gjort det og gleder meg til den kommer ut! Rett og slett fordi så utrolig mange har spurt om det og jeg gjør dette for de! Deretter dro jeg inn til byen og møtte Thomas! Jeg spiste ute med foreldrene hans før vi dro på konsert! Skikkelig koselig og gøy! Møtte flere av dere der også! Alltid koselig å hilse på dere! Nå er det ferdig og jeg har ikke hatt mobilen på de siste 3 timene. Derfor slenger jeg ut et kjapt innlegg nå for å oppdatere dere litt!

Dere må nye lørdagskvelden , så snakkes vi senere❤

Klem Jennie

2 kommentarer
    1. Kan du huske å høre på sangene til Tini Stoessel på Spotify eller YouTube kan du svare meg eller kan du lage en video når du hører på den for 1 gang jeg vil se din reaksjon 😻🙌

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg