KLESSALG

Hei!

For dere som har meg på snap så dere at jeg i går informerte om et klessalg her på Nesodden. Det var bare mamma som i utgangspunktet skulle selge litt klær, men jeg så på dette som en mulighet til å tømme skapet mitt litt. Jeg fant derfor frem masse som jeg ikke bruker lenger fordi det for eksempel ikke passer. For det først var det ganske kort varsel og for det andre var salget ute på Nesodden. Jeg la det i hovedsak ut på snap i håp om at noen fra Nesodden ville se det. Jeg fikk flere meldinger fra følgere som ville kjøpe plagg. De kunne gjerne betale frakt for at jeg sendte pakken også! Dette var bare et lite salg jeg tenke å ha på Nesodden, så det var ikke planen å sende noe ut. Kanskje jeg en gang i framtiden kan planlegge et skikkelig klessalg i Oslo og si i fra tidlig i forveien slik at mange kunne planlagt å komme? Dagens salg er i hvert fall over og jeg skal ikke ha et nytt med det første, men har det gjerne igjen en annen gang. 

 

Processed with VSCO with b1 preset

 

I morgen er det skole igjen og jeg kjenner at jeg er litt stresset. Har en oppgave jeg må få levert og en debatt jeg må forberede meg til og oppi alt dette skal jeg i begravelse. Jeg ønsker ikke å fortelle mer om dette rundt begravelsen. Det viser jo også at jeg ikke deler alt her på bloggen og at jeg har tunge dager jeg også. Ellers gleder jeg meg til skolen fordi jeg får se vennene mine igjen! Jeg har det faktisk sykt gøy på skolen, rett og slett fordi jeg ler og har det moro med venner!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin helg!

Klem Jennie

5 kommentarer
    1. Har foreldrene dine fortsatt tilgang til dine sosiale medier? Og eventuelt, går de inn på de daglig for å sjekke kommentarer osv?

    2. Vi hadde også debatt på skolen.
      Hvilket parti representerte du? Jeg representerte Senterpartiet… hahah

    3. Du kunne jo lagt ut klær på tise, så kan dem som ikke bor i Oslo også fått mulighet til kjøpe noe<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg