SLIK GIKK DET DA JEG ØVELSESKJØRTE

Hei!
 

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Skoledagen min var faktisk veldig bra! Jeg syns ukene går ganske fort nå. Det er allerede onsdag, i morgen torsdag, så er det fredag igjen. Både deilig at det går fort, men også litt stressende ettersom at jeg har noen oppgaver å få skrevet som skal leveres neste uke haha!

Etter skolen bestemte jeg meg for å sette meg ned på rommet mitt med en kopp kakao, serien “Friends” og få ryddet i skapet mitt. Jeg sorterte ut det jeg ikke bruker lenger som fortsatt er fint. Jeg har litt forskjellige ideer om hva jeg kan gjøre med det. Om det ikke hadde regnet ute ville jeg gjerne ha øvelseskjørt litt, men da venter jeg heller til en annen dag! Jeg fikk nemlig beviset mitt for at jeg kan øvelseskjøre for noen dager siden og jeg var ute å kjørte i går! Jeg kjørte selvfølgelig litt på en parkeringsplass først, øvde på å rygge og kjøre i rundkjøring. Etter å ha kjørt litt på parkeringsplassen kjørte jeg faktisk hjem. Jeg vet ikke hvor god gjort det er til å være etter de første 30 minuttene med øvelseskjøring, men jeg syns det gikk greit! Jeg er ingen verdensmester, og det er derfor deilig å tenke på at det er to år til jeg skal ta lappen. Jeg har god tid på å lære meg dette og det er føles godt å endelig kunne øvelseskjøre<3

Nå som det også regner og er ganske så kaldt drømmer vekk til varmen! Dette gjorde jeg ved å se igjennom albumet mitt på macen og så på bilder fra fantastisk opplevelser! Har utrolig mange fine minner!

Høstferien 2015 på Gran Canaria, da jeg var 14 år<3 Var så heldig at Lila var det samtidig, så vi møttes!

 

Dette bildet er fra våren 2016 da jeg hadde shoot, også på Gran Canaria, med WOW for min 2 kolleksjon! Etter en hel dag med shooting måtte Nicoline og jeg teste ut vannet!

Malta sommeren 2016 med EF Språkreiser!

 

På grunn av litt usikkerhet rundt sommeren og diverse oppdrag klarte ikke familien min å bestille sommerferie god tid i forveien. Det gjorde at det ble for dyrt å reise på sydenferie. Nå har foreldrene mine bestemt seg for å bestille tur for neste sommerferie om ikke så alt for lenge. Det kan se ut som det blir Kreta.  Jeg elsker Hellas.

Hvordan er været der du bor?

Klem Jennie

5 kommentarer
    1. Heihei
      Eg er ei jenta på 14år (2002) og går i 10 klasse, litt dumt at eg ikje e så god i Engelsk også skal eg liksom begynne på videregående,, så lurte eg på om du har tips å triks te å bli bedre??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg