JEG GIDDER IKKE

 

Hei!

Kom nettopp hjem fra konfirmasjon og skjønte med en gang at dette kommer til å bli et sent innlegg. Heldigvis er det helg og flere av dere får være våkene lenger, så dere får kanskje med dere dette blogginnlegget allikevel! Jeg hadde det utrolig koselig i konfirmasjon og det var alt fra deilig mat og kaker til rørende taler og morsomme bilder. Konfirmanten var nydelig og virket som hun hadde det veldig koselig! Husker selv da jeg hadde konfirmasjon, det var en stor dag. 

Jeg så at et innlegg jeg postet for litt siden var ganske populært blant dere og det var innlegget der jeg fortalte hvor plaggene jeg hadde på meg var fra! Jeg har lagt ut flere bilder på instagram siden da,  så tenkte derfor at det hadde vært lurt og gøy å poste et slikt innlegg igjen! 

 

Processed with VSCO with a5 preset

Dette bildet la jeg ut i går da broren min, søsteren min og jeg koste oss med noen makroner. Fikk flere spørsmål om hvor klokka og armbåndet var fra. Begge delene er fra Daniel Wellington. 

 

Fikk utrolig mange spørsmål om denne toppen også! Den er faktisk ikke min. Fikk låne den til shoot, men om jeg finner ut av hvor den er fra skal jeg si det

Skinnjakka er fra Boda Skins<3

Notatboka var det mange som spurte om hvor er fra og det er en eller annen bokhandel. Tror det kan være notabene, men er ikke sikker. På videregående må vi elever på skolen skaffe oss skrivebøker selv. 

Jakke fra LMTD, finner den på NAME IT:-)

 

Nå hadde jeg faktisk tenkt å skrive ferdig en oppgave jeg har begynt på på skolen, men jeg gidder faktisk ikke. Eller…det er vel mer riktig å si at jeg ikke orker. Ganske sliten, så tenker at jeg slenger meg ned og ser på noen episoder med FRIENDS. My new obsession!

Fikk du svar på noe du lurte på?

Klem Jennie

 

3 kommentarer

Siste innlegg