JEG ER OVER MARCUS OG MARTINUS, MADCON, VEGARD HARM…

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Skoledagen min var faktisk veldig bra! Jeg hadde det morsomt med vennene mine noe som er viktig om jeg skal klare meg igjennom dagen haha! Jeg har nettopp kommet inn døra og jeg tok opp macen min med en gang for å blogge. Jeg har nemlig ikke så godt tid, ettersom at jeg skal på trafikalt grunnkurs, som jeg har nevnt før. Jeg rakk ikke å blogge i går, så nå måtte jeg være rask hjem. 

Jeg hadde også veldig lyst til å blogge i dag siden jeg har noe kult å dele med dere. Som jeg skrev i et innlegg for en drøy uke siden er jeg med i Anti Brandpeople og har mine gode venn Kirsti som manager. Du kan lese det innlegget ved å trykke HER.  Nå har det endelig kommet ut på nettsiden og jeg syns det er syyyykt gøy. Anti Brandpeople har nok flere artister/offentlig personer dere allerede vet hvem er. Du finner meg på lista over M&M, Vegard Harm og enda flere. (Den går i alfabetisk rekkefølge) 

Om du trykker på bildet over kommer du til siden deres og det som står om meg der. Alt i fra det jeg har gjort så lang i karrieren min til kontakt info. 

Jeg slenger i tillegg med noen bilder fra shooten jeg hadde på fredag for Julabladet! Dette var de litt mer “tøffe” bildene som dere kan se haha, men vi tok også morsomme, leken og glade! Gleder meg til å dele flere etterhvert!

 

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

 

Klem Jennie

12 kommentarer
    1. Overskriften din hadde jo ikke noe m innlegget å gjøre, hva faen?? Viser kun 1 ting.. At du er en sugen blogger

    2. En ting jeg kom på, er at du aldri har nevnt etternavnet ditt før? Du har aldri skrevet hele navnet ditt, er det en grunn til det? Bare lurer altså, ikke ta det personlig <3

    3. Skjønte ikke helt sammenhengen i dette og overskriften, men vil ikke vere frekk.men du burde skrive om det som står i overskriften, og ikke lire folk med overskriften, bare for at di skal gå inn på bloggen

    4. Anonym: Det gjorde jeg heller ikke. Om du leser innlegget og klikker inn på linken ser du at alle de som er i overskriften er en del av Anti Brandpeople som også jeg er. Presentasjonen av meg hos Anti ligger også over de som er nevnt i overskriften.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg