LONG TIME NO SEE

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en superduper dag! Jeg har kost meg i sola på Aker Brygge i sammen med Tuva og to venner fra språkreisen til Malta. Selv om vi ikke hadde sett hverandre på ca et år føltes det virkelig ikke slik. Det var utrolig godt å se hverandre igjen og vi hadde selvfølgelig utrolig mye å snakke om. Vi gikk litt rundt på Aker Brygge før vi satte oss ned på en restaurant (måtte google det ordet haha) og spiste deilig mat. Vi ble sittende å snakke i flere timer, noe som bare føltes som noen minutter. Deretter måtte de dra ettersom at en av de måtte rekke flytoget. En av grunnene til at vi ikke ser hverandre så ofte er jo fordi vi bor urolig langt unna hverandre. 

 

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

 

Denne helgen har vært utrolig koselig. Jeg har møtt sett flere jeg ikke har sett på lenge både de fra språkreisen og Bahare som jeg møtte på fredag. Jeg har kost meg masse med folk jeg er glad i og i tillegg hatt en gøyal shoot for en sak som kommer i Juliabladet senere! I morgen er det skole igjen og trafikalt grunnkurs. Jeg gleder meg skikkelig til jeg er ferdig med kurset, så jeg endelig kan begynne å øvelseskjøre. Yeahyyyyy!

Klem Jennie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg