DA VAR DEN KLAR!

//samarbeid

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Skole har begynt skikkelig for meg nå og jeg har allerede fått lekser i matte, naturfag og engelsk. Videoen jeg lovet dere i går er endelig ute! Jeg fikk en pakke med klær av LMTD for litt siden og jeg filmet så fort jeg kunne! For noen dager siden la jeg ut et bilde på instagram av et av antrekkene og utrooooolig mange spurte om hvor det var fra. Når jeg får så mange spørsmål om hvor ting er fra svarer jeg heller felles her på bloggen. Alle plaggene er fra LMTD og du finner de i butikken NAMEIT. Jeg linker de plaggene jeg finner under for dere som ønsker det.

Jeg håper i hvert fall dere liker videoer og gi den gjerne “like”! Jeg hadde også blitt superglad om dere abonnerte på kanalen min Jennie Sofie. Snart lager jeg min første video på engelsk!

 

LOOK 1:

Bukse

T-skjorte

Jakke

LOOK 2:
 

Skjørt ( fra LMTD, men fant ikke på nettsiden)

Skjorte 

LOOK 3:

Jakke

T-skjorte

Bukse ( Igjen…buksa er fra LMTD, men fant ikke på nettsiden)

Klem Jennie

 

10 kommentarer

Siste innlegg